12 May 2021

Kendi Dünyamdan Günlükler 5

 

Herkese merhabaa. Nasılsınız pek değerli okuyucularım? Nasıl geçiyor günleriniz? Umarım çok iyisinizdir. Benim günlerim bu güne kadar epey yorucu ve yoğun geçti ama sonunda ''Zafer benimdir!'' deyip biraz durumu toparladım gibi. Dersler,sınavlar,Ramazan derken birden bire bir sakinliğe girince afallamışım gibi oldu fakat sorun değil dediğim gibi toparlıyorum :) 

Yoğun geçen son haftalarımdan bahsetmek istiyorum sizlere. Öncelikle serimin bundan önceki yazısında kil hamurundan bir şeyler yapmak istediğimi söylemiştim ve bir buçuk hafta önce güzel bir etkinlik yapmış oldum. Gayet hoş şeyler çıktı ortaya. 
Eğer sizde yapmak istiyorsanız birkaç tavsiyem elbette olacak. 
İlk olarak masanızın veya kili yapacağınızın alanı temiz tutmak istiyorsanız kağıt veya şeffaf örtü sermenizi tavsiye ederim. (Kullanacağınız kağıda kiliniz çok yapışmaz yeniden kullanabilirsiniz.)
Kile şekil verirken veya kilin kurumaya başladığını gördüğünüz zaman su ile şekil verebilir ve biraz ıslatarak kurumasını önleyebilirsiniz.
Aldığınız kili yapacağınız zaman açmamaya dikkat edin aksi takdirde maalesef kuruyor. 
Guaj boya kullanarak şekil verdikten sonra kurumasını beklediğiniz kilinizi renklendirebilirsiniz. Aslında tek ihtiyacınız olan yaratıcılık :) 

Merdane yoksa fırça var :):) 


Genellikle kaselerle şekil verip 
 tabak yapmaya çalıştım 

Boyadıktan sonra kurumaya bıraktım.

Favorim :) 


Benim için çok eğlenceli oldu. Sizlere de tavsiyemdir. 

Bu hafta doğum günümdü. Ailem,doğum günü hediyesi olarak ne zamandır istediğim kemanı almışlar. Bayramdan sonra özel ders alarak öğrenmeye başlayacağım. Güzel çalabildiğim seviyeye gelince istek parçalarınızı alırım. Söz :)  Her gün biraz elimi alıştırmak için çalıyorum,çabalıyorum. 


Bugün biraz yürüyüşe çıktım site içerisinde. Birkaç fotoğraf karesi çıktı ortaya. 
 


Sosyal mesafeye uyanlarda bugün :) 



Size bir şarkıyla veda edeyim o halde. Son zamanlarda videoda görmüş olduğunuz keman çalan kadın benim favorim ve idolüm. Lindsey Stirling 🎻 hem çok güzel keman çalıyor hem de dans ediyor. Harika :)))
Benden size o halde... 


Sağlıcakla kalın. 

21 yorum:

  1. o zaman nice guzel.yaslara ....

    YanıtlaSil
  2. Killer çok güzel görünüyor. Güzel bir hobi ana ben uğraşmak istemem böyle bir şeyle. :) Nice yıllara keman güzel bir hediyeymiş, doğum günümde pasta gelse sevineceğim ben. 😃
    Keman deyince aklıma gelen isim tabi ki Farid Farjad. İstek parçamı şimdiden söyleyim Golha olsun o zaman. 😀😃 İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğraşmak bazen sinir bozucu olsa da zevkli bir etkinlik olmuştu :)
      Çok teşekkür ederim. Pasta kırmızı çizgimdir :D
      O parçayı dinlemeyi çok severim. Sayenizde yeniden dinlemiş oldum. Tekrar teşekkürler.
      Mutlu haftalar,iyi bayramlar dilerim. 🌸😊

      Sil
  3. Doğum günün kutlu ve mutlu,yeni yaşın güzelliklerle dolu olsun💐
    Keman çok güzel bir enstrüman, sana bambaşka bir dünyanın kapılarını açacak emin ol😍🧚‍♀️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. İnşallah. Çok teşekkür ederim.
      Keman cok asil çok güzel bir enstrüman dediğiniz gibi. Bende tercihimi bu yüzden kemandan yana kullandım. Umarım 🙏🏻🥰

      Sil
  4. Çok teşekkür ederim İlkay :):)
    Umarım en kısa zamanda güzel sonuçlar çıkarabilirim.
    🌸

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle yaş günün kutlu olsun canım:) Nice yıllara, hediyen şahane herhalde bir çığlık atmmışsındır görünce diye tahmin ediyorum. Kil vs. hiç yeteneğim yoktur ama ne güzel olmuşlar, eline sağlık. Bu arada beyaz eve bayıldım çok pozitif enerji verdi bana. Şarkı da harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)
      Aslında bana çok sürpriz olmadı. Biliyordum alacaklarını çünkü son zamanlarda çok bahsetmeye başlamıştım. Ama elbette sevindim çokça :):) Teşekkürler 😊 Ben meraklıyımdır böyle uğraşlara. Zevkli oluyor.
      Ah şarkı müthiştir...
      🌸

      Sil
  6. ah yerim seni ,kızın tanıdığı çok tatlış bir arkadaşı var keman hocası istersen bir sorayım zamanikahve@gmail den yaz minnoşum düşünürsen eğer..
    Bi deeee yeni yaşını kutlar gözlerinden öperim tatlışım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok teşekkür ederim. Çok incesiniz 🥰🤗 aslında keman hocama karar verdik :) İlginiz için çok teşekkür ederim. Gerçekten. 🌸🙏🏻

      Sil
  7. Doğum günün kutlu olsun canım. Kemanın ile çok güzel işler başaracağına eminim. En önemlisi sana çok iyi gelecektir. Ve ne güzel kilden malzemeler çıkmış ortaya. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Umarım 🙏🏻😊 İyi geleceğine çok eminim. Yeni uğraşlar edinmek insana iyi geliyor tabii :):)
      Çok teşekkür ederiz. Çok sevindik beğenmenize 🌸

      Sil
  8. killer pek hoştu, sanki yenecek gibi :) keman oleeey öğrenirsin yaa nolcak çalışa çalışa :) stirling hıhıms :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yenecek gibi kısmını "tatlı" anlamında anlıyorum deep 😁
      Umarım öğrenirim :) Öğrendiğim zaman alırım bir istek parça. 😊

      Sil
  9. Ah ben baykuşa bittim, malum benim bloğumun maskotu :)) diğerleri de harika. Doğum günün kutlu olsun ve bu vesileyle gelen hediye harika olmuş. Kemana başlayacak olmana çok sevindim.. müzik muhteşem bir şeydir, tüm duyularını geliştirir insanın. Lindsey'i severim ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yapmış değil mi? Kendisi baykuşu pek sevemedi ama bence de güzel olmuş :)
      Teşekkür ederiz.

      Kesinlikle bende sizin gibi düşünüyorum bu vesileyle harika bir hediye oldu. 🤗😀
      Müzik bambaşka. Ruh haline,insana,güne,haftaya, her ana hitap ediyor...
      😊 değerli yorumunuz için teşekkür ediyorum. Sevgilerimle Momentos 🙏🏻💐

      Sil
  10. Çok güzel bir yazı olmuş. Pazar gazetede!

    YanıtlaSil
  11. Yazdıklarınla ile kil ile calısmaya heveslendim, çiçekler ile içim açıldı, kuşlar ile mesafe kurallarını hatırladım ve yeni bir Sanatçı keşfettim. Gençliğe daha çok takılmam şart oldu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üretmek bana çok iyi geliyor. Gözüm gönlüm açılıyor vallahi.
      Ne mutlu bana :) Güzel şeylere vesile olmuş oldum ve buna sevindim. Çok teşekkür ediyorum.🙏🏻

      Sil

Bir İç Dökme Seansı

Herkese selamlar, sevgiler!  Nasılsınız pek değerli okuyucularım?  Neşeniz bol olsun. Sizlerde çok iyi olun. :)  Bugün benim için çokta iyi ...