5 May 2022

Sevgili 16 Yaşım'a

Sevgili 16 yaşım, 
Hoş geldin. 
İçtenlikle karşılıyorum seni ve tabii biraz daha olgunlukla... Her zamankinden daha fazla duyguyla ve diğer yaşlarıma karşı büyük bir suçlulukla... Seviniyorum hatta aynı zamanda büyük bir beklentiye kapılıyorum bu yaşın bana getireceği güzelliklerin hayaliyle... 
Her yaşın ayrı bir güzelliği olduğu bilinciyle senin güzelliğinin bana getireceği büyük galibiyet ve mağlubiyet arasında kalıyorum. İkisine de ihtiyacım var bunu biliyorum. 
Afili cümleler kuruyorum şimdi de sanki hiç gitmeyecekmişsin gibi... 
Seneye farklı bir beklentiye gireceğimi bile bile...
Ama bu sefer bu anı düşünmek, bu yılı yaşamak ve bunun sürüp gitmesini istiyorum, diliyorum. 
Sen hoş geldin bende hoş buldum. 
Hayatımda güzel yenilikler, yeni başlangıçlar ve sevdiğim insanlarla uzun bir yolu emin adımlarla yürümeyi diliyorum. Bu benim senden en büyük beklentim. 
Hoş geldin 16 yaşım! 


Sezen'li Bir Yazı

Bunca zaman kendimi öyle bir fanusa yerleştirmişim ki; o kadar ince o kadar kırılgan bir camda büyütmüşüm ki o cam en ufak bir darbede çatla...