13 Şub 2022

Kimsesiz Kasılması Rahatsızlığı

Siz hiç birinin ''Nasılsın?''ına ihtiyaç duydunuz mu?
Sizin de omuzlarınızdan başlayıp göğüs kafesinize kadar devam eden bir kalp, damar, nefes, his, kimsesiz kasılmanız oldu mu?
Bir doktora gözüktünüz mü bu sebepten? Söyledi mi size şifayı neden kaptığınızı?
Siz hiç ''Neden?''lerle yaşadınız mı? 
Ben yaşamadım. 
''Sonuç''lar vardı bir tek hayatımda. Hep de öyle olmadı mı zaten?
Ben ve sonuçlarım. 
Kendimi bildim bileli bir hataymışım numarası yaptım. 

...

Aha bak işte bizim aşağı komşunun oğlu Bora çıktı yine sahalara...
Ne çocuk ama! Doğduğu günü bilirim. O günden beri yerinde durmuyor bu çocuk. 
Yok yahu mecaz yapmıyorum vallahi de durmuyor billahi de durmuyor.  
E şimdi haklı olarak soracaksınız bu çocuk hiç mi uyumuyor diye.
Yok. Uyurgezer bizimki. Bir bebekken yerinde durabildi o kadar. 
Aşağıdan haşır huşur kağıt sesleri gelmeye başladı bak Semra Hanım kavga ediyor yine bizim görevli Hüseyin'le.
''Ablacığım insan öder şu faturayı kaç ay oldu bak ama...'' diye söyleniyor yine bizimki. 
Sabah bir ekmek istedim gitmiş seçmiş en güzelini sağ olsun. Oturdum bir bütün ekmeği iki dilim peynirle yedim. Bu ay bir şeyler yazamadık. Çıkamadı baskıya benim satırlar. 
Tutmuyor artık. Gerçi tutturmak için de yazmıyoruz da orası ayrı mesele işte.
Bak konu kaynadı görüyor musun
Benim kafa her zaman bu kadar karışık. Daldan dala atlıyorum kendi içimde. 
Adam bir dur bir şeyi sabit düşün dimi ama?
E şimdi benim kafamın içinde bir komşunun oğlu Bora'nın hareketliliğinin olmadığı ne malum?
Eyvah! Kapı çaldı. Geldi bizim teslimat. 
...
Hani sordum ya size taa en başlarda ''Bir doktora gözüktünüz mü?'' diye. 
Ben yaklaşık bir beş gün önce gittim. Bir baktılar bu kasılma neyin nesiymiş diye. 
Raporu açınca yazan bir sürü jargon!
Zor çevirdim hepsini vallahi. 
Neticeye gelirsek...
Kimsesiz Kasılması varmış bende. 
Bir tür Bora'nın durgunluğu, Semra Hanım'ın faturayı ödemesi, görevli Hüseyin'in kapıyı mutlu çalması gibi bir şeymiş yani.
Yoruldum.
Ben en iyisi kalkıp yazayım yoksa çok birikecek.

Son. 

30 yorum:

  1. Kimsesizliğin hissettirdiği bir ruh halinden söz ediyorsun sanırım. Kimsesizliğini, yalnızlığını örtmeye çalışan insanların sergilediği farklı farklı tutumlardan, dikkat çekmeye gayretlerinden bahsediyormuşsun gibi geldi😇🙃😊. İlginç ve hoş bir anlatımdı. Emeğine yüreğine sağlık 😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak bu konudan bahsetmeye çalışmıştım. Demek ki başarabilmişim. :)
      Çok teşekkür ederim sevgili Yıldız.
      Ne mutlu bana. 🙏🏻😊
      Çokça sevgiler. 🌸

      Sil
  2. Çok tatlı, samimi bir yazı olmuş. İlgiyle okudum. Kimsesiz kasılması tabiri ilginçmiş. :) Ne zaman bunalsam ya da yalnız hissetsem enseme bir ağrı girer, dayak yemiş gibi hissederim ben de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle çok teşekkür ederim.
      Kimsesiz Kasılması tabiri evet gerçekten ilginç. Nereden, nasıl aklıma geldi bilmiyorum. Ama anlatmak istediğimi en net ifade edebileceğim tabir belki de bu şekilde gerçekleşmiş oldu. :)
      Benim içim sıkılır genelde veyahut kafamda bir baskı oluşur.
      Sık yaşamamayı temenni ediyorum. :)
      Tekrar teşekkür ederim. 🙏🏻😊

      Sil
  3. Okurda merak duygusunun ağır bastığı harika bir öykü çıkmış elinden:) İyi ki öyküler yazdığını, bunun da kurgulanmış bir öykü olduğunu biliyorum Yağmurcum, yoksa endişelenirdim. Sanıyorum kendine has tarzın net biçimde oluşmaya başlamış artık. Cümleler oldukça akıcı, betimlemeler keyifliydi. Ellerine sağlık sevgili yazarım.😊💐👏👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh canım Zeugma...
      Her kurguda elbette bir gerçeklik payı vardır fakat bu kadar gerçekçi bir durum söz konusu değil. Teşekkür ederim. İyiyim. 😊🙏🏻
      Açıkçası ben kendimde fark etmiyorum pek ama elbette dışarıdan daha net gözüküyordur, yazılarım net bir biçimde oluşmaya başlamış olabilir. Böyle düşünmene gerçekten çok sevindim. :)
      Çok teşekkür ederim kıymetli yorumun için.
      İyi ki varsın. Çokça sevgiler. <3
      🌸🙏🏻

      Sil
  4. yazıyı sevdim, ama ne diyebilirim bilmiyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Beğenmenize sevindim. :)

      Sil
  5. Çok iyi bir anlatım 👌👏👏👏👏🌹 Tadı damağımda kaldı 😍✨
    Bravo!..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Momentos.
      Gerçekten çok mutlu oldum. 🙏🏻🌸
      Sevgiler çokça. <3

      Sil
  6. Ne diyebilirim ki... Bu kızda iş var demiştim. Şimdi gittikçe kendi oluşunun yanısıra farklı üsluplar geliştiriyor olmasından mutluluk duyup kendime de kasılma payları çıkarıyor olabilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En başında demiştiniz hemde. Bende inandığımı söylemiştim. Ben inandım ama sizde inandınız. Bunun için ayrıca bir teşekkür borçluyum.
      Teşekkür ederim sevgili Buraneros.
      Düşünceleriniz benim için gerçekten çok kıymetli.
      Hakkınız, tabii ki! :))
      Tekrar teşekkür ederim.
      Sevgiler... 🙏🏻🌸

      Sil
  7. yine çarpıcı bir buluş, kimsesiz kasılması, ve hoş bir öykü :) ne güzel yine seni okumak :) en iyisi, oturma, yaz sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deepsiii :))
      Ne güzel çok sevindim. Çok teşekkür ederim.
      Yazarım tabii ki deep. Olayım bu. :)

      Sil
  8. Enteresan bir tabir kimsesiz kasılması

    YanıtlaSil
  9. Kimsesiz olmak ve kimsesiz yaşayacağını bilmek, zor. Yazınızdaki anlatımı okurken şükretmemiz gerektiğini hatırladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok zor. Benim yazdığım bu öykü kurgu ama kurgu olması gerçekte gerçeğinin olmadığı anlamına gelmiyor.
      Üzücü bir durum. Maalesef.

      Sil
  10. Kimsesiz, yalnız kalan ama bunu belli etmemeye çalışan kişi... Zor bir durum, yaşamayan anlayamaz. Cümleler dokundu bana, içimde bir yerlerde çarparak bir şeyler söylüyor. Çok beğendim öyküyü, ne güzel yazmışsınız:))) Kaleminize sağlık :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimsesiz fakat çok güçlü bence.
      Katılıyorum, yaşamayanın anlayamayacağı çok aşikar. :)
      Çok teşekkür ederim. Bunu duyduğuma çok sevindim. :))

      Sil
  11. off kimsesizlik kasılması çok zor, ara sıra yokluyor ama ciddiye almıyoruz, henüz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef çok zor.
      Dilerim hiç ciddiye alınacak boyuta ulaşmaz. :)

      Sil
  12. Yalnızlığı sevdiğim için bu ruh halini hiç anlayamam. Ama çogu kişi yalnızlığı sevmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru çoğu kişi sevmez. Tercih meselesi tabii.
      Duruma göre ve kişiye göre de değişebilir ama. :)

      Sil
  13. Nasılsın diye uzaktan dahi duymadıgım çok günler aylar yıllar bilirim üzgünüm bu arada nasılsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her insan hayatında en az bir defa yaşamıştır. Maalesef.
      Gayet iyiyim. Teşekkür ederim. 🙏🏻

      Sil
  14. mandalina bahçeleri okuduum. evet iyi yazıyor. söleyelim de bırakmasıın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlgilenip okuduğun için teşekkür ederim deep. 😊🌸
      Bırakmaması gerekiyor bencede.
      Söyleriz tabii. :)

      Sil
  15. Radyo Momentos'tan buraya düştüm ve BA-YIL-DIM !!! Anlatımın çok hoş :) Gidip diğer yazılara da bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz. :)
      Çok teşekkür ediyorum. Beğendiyseniz ne mutlu bana. 🙏🏻
      Gerçekten çok sevindim. 😊

      Sil

Sezen'li Bir Yazı

Bunca zaman kendimi öyle bir fanusa yerleştirmişim ki; o kadar ince o kadar kırılgan bir camda büyütmüşüm ki o cam en ufak bir darbede çatla...