5 Tem 2024

Herkese Merhaba

Yıllar önce bu başlıkla başlamıştım Blogger'a. 
Uzun bir aradan sonra da devam etmenin zamanı gelmişti bile...
Hazır olup olmadığımdan emin olmadığım bir hâlde üstelik.
Körelmiş duyguların korkusuyla, pusuya çekilmenin verdiği rahatlık; farklı bir gelgit yaşatırken hem de...
Edebiyatın verdiği huzuru özlemişken...
Bu kadar yakın 
Bir o kadar da uzakken yani.
''Nasıl başladı her şey?'' diye düşünürken...
''Nasıl bitti sonu ama!''yı hissederken..
Hah işte tam da kavuşmanın sırası gelmişken...
Hoş buldum yeniden!

Ben Yağmur.



20 yorum:

  1. Hoşgeldin. 🤗 Blog iyice durgunlaştı, gelenleri gördükçe seviniyoruz. Her şeyin zamanı var demek ki. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum Sevgili Duygu. Sen de hoş geldin. 🌸
      Evet, fark ettim azalmışız sanki...
      Olsun belki benim gibi sebepleri olan komşularımız vardır.
      Yine benim gibi katılırlar aramıza sonradan... Daha çok seviniriz umarım.
      Her şeyin zamanı... Aynen öyle... :)
      Çok teşekkür ederim kıymetli yorumun için. 🙏🏻

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Hoş buldum. Teşekkür ederim. 🌸
      Siz de hoş geldiniz. :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Hoş buldum. Teşekkür ederim. 😊
      Siz de hoş geldiniz. :)

      Sil
  4. Şimdiden kalemine sağlık... Heyecanla bekliyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok heyecanlıyım doğrusu. :)
      Çok teşekkür ederim. 🌸

      Sil
  5. Hoş geldin. Yazılarını heyecanla bekliyor olacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum. :)
      Siz de hoş geldiniz. 🌸
      Heyecanıma ortak olduğunuz için teşekkür ederim. 😊

      Sil
  6. Bir daha gitmek yok ama:)

    Çok zorunlu bir durum olmadığı sürece elbette, zorunluluğu affedebiliriz tabii ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidemiyor ki insan bu güzel insanların, atmosferin içinden. :) Zorunlu bir durum olmadığı sürece tabii.
      Eksilmeyen aksine artan desteğin için minnettarım Sevgili Buraneros. 🌸

      Sil
  7. Hoş geldin. Ben de zaman zaman uzaklaşsam da tam anlamıyla kopamıyorum. Keyifli yazmalar ve okumalar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum.
      Siz de hoş geldiniz o hâlde. :)
      Zaman zaman uzaklaşmalar elbette ki oluyor ama zaman zaman olsun hep çünkü dediğiniz gibi tam anlamıyla kopmak epey güç. :))
      Çok teşekkür ederim kıymetli yorumunuz için. 🙏🏻
      Size de keyifli yazmalar ve okumalar diliyorum. 🌸

      Sil
  8. Hoş geldiniz. Zaman zaman ben de bıraktım, sonra geri döndüm:) Blog galiba sosyal medyanın en güzel yanı. Facebook, İnstagram sevmiyorum. Keyifli paylaşımlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum.
      Siz de hoş geldiniz. :)
      Kesinlikle en güzel yan.
      Etkileşim belki daha az fakat kesinlikle daha samimi burada.
      Diğer sosyal medya uygulamalarında aynı şeyi söyleyebilmek söz konusu değil bence.
      Burayı değerli kılan da bu oluyor. :)
      Çok teşekkür ederim. 🌸
      Keyifli okumalar diliyorum. 🙏🏻

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Hoş buldum.
      Teşekkür ederim. Siz de hoş geldiniz. :)

      Sil

Genco Erkal

Ne mutlu bana onu senelerdir tanıyorum.  Hiç tanışmadık.  O beni hiç tanımıyor mesela... Ama ben onu yaşarken anladım.  Tanıdım. Ne mutlu ba...