9 May 2021

Kelime Oyunu 23

 Kelimeler: MAĞARA,SAKİN,GECE,KEMİK,TEN

Herkese merhaba bu hafta kelime oyunu etkinliğimizin 23. haftasındayız. Bu haftanın kelimeleri sevgili Sessiz Gemi'den geldi. Uzun zamandır kelime oyunu etkinliğimize katılmadığımı fark ettim ve hemen telafi etmek istedim. İsteyen herkes katılsın. 


Ben bu şehrin sokaklarında kaybolmayalı çok olmuş
Sakin bir liman bulamamaktan yorgun düştüğüm çoğu gün gözümün önüne gelir
Üzülürüm
Bir mağara olur sokak lambaları 
Kaldırımlar? ''Kaldırımlar içimde kıvrılan bir lisandır.'' der ya üstat işte aynen öyle
Bir gece yine aniden çıktım sokaklara 
O semtin sokaklarında bulamadım kendimi 
Yine kayboldum
Bu sefer kaybettim de
Bir tende can bulurcasına vazgeçtim
Soğuk kemiklerime kadar işledi 
Ben bu şehrin sokaklarında kaybolmayalı çok olmuş


Umarım beğenmişsinizdir. Kısa bir yazı olmasını tercih ettim. 
Sağlıcakla kalın 🌸

Bu haftanın kelimelerini ben seçtim. Umarım seversiniz :) 

Kelimeler 
*Abis (okyanusların Güneş ışığının erişemediği kesimleri) , fular, şişe, hazne, kabuk

18 yorum:

  1. Kayboluşu çok güzel anlatmışsınız, anlam yüklü. Keyifle okudum, kaleminize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmenize çok sevindim 😊🙏🏻

      Sil
  2. çok iyi valla, şarkı sözü gibi, rafet el roman veya çelik söylesin bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahhaha deepsii 😁🤗 güzel olur tabii.
      Çok teşekkürler deep. 🥰

      Sil
  3. bi dee, ekledim listeyee :) bir ara da yine sen ver beş kelimeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Bende diyordum kii Deep'e söylesem de bir bu haftanın kelimelerini verecek herhangi bir blogdaşımız yoksa ben versem diyecektim :) Bu haftanın kelimelerini kimse vermeyecekse ben verebilirim tabii deep zevklee :):)

      Sil
    2. tımıms bu hafta sendeniz :) çarşambaya :)

      Sil
    3. Oleeeey :)
      Ben gün içerisinde düşünür bu yazımda belirtirim kelimeleri. Teşekkürler deep. 🌸

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim :)
      Bunu duyduğuma çok sevindim.

      Sil
  5. Ne güzel olmuş, çok beğendim🤗
    Kalemine sağlık 🦋

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel, çok dokunaklı, duygu dolu olmuş. Çok beğendim, gerçekten 🧿👏👏😊🌺🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Çok sevindim böyle düşünmenize. 🥰🙏🏻🌸

      Sil
  7. kelimeleri unutmağğğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amanın 🤭 çıkmış aklımdan. Hemen yazıyorum. Sağ ol deepsii. İyi ki varsııın. 🙏🏻🤗

      Sil
    2. abyss, anne, filmi de var izlersin, gerilim :)

      Sil
    3. Gerilim pek izleyemem ama bakarım tabii. Tavsiyen için teşekkürler deep :)

      Sil

Sezen'li Bir Yazı

Bunca zaman kendimi öyle bir fanusa yerleştirmişim ki; o kadar ince o kadar kırılgan bir camda büyütmüşüm ki o cam en ufak bir darbede çatla...