30 Nis 2024

Müteşekkir

Efendim öncelikle hepinize çokça selamlar. 
Epey zamandır yoktum. Yokluğumda neler oldu neler bitti bilinmez. :) Zaten bu yazıyı da dayanamadığım için yazıyorum yoksa yine yazmayacaktım. (Üniversite sınavıma bir ay kaldı bloga uğramama sebebim bu bilmeyenler için.) 

Genco Erkal ve Fazıl Say'ın ne denli dehşet bir ikili olduğunun temsili bir video bırakıyorum buraya. Telif yeme uğruna bile olsa...
Çünkü herkes izlemeli bu MUHTEŞEM Nâzım oratoryosunu! Çok sevdiğim bu iki insana sonsuz minnetle... 
İyi ki bu ülkenin sanatçıları! İyi ki!!!
Ve tabii bu şiiri var eden Nâzım Hikmet... 
Işıklar içinde uyu büyük üstat! 
Yolundan emin adımlarla... 
İyi ki varsın Türk şairim! 

Karşınızda Genco Erkal, Fazıl Say ve Orkestra...
Nâzım Hikmet - Yaşamaya Dair
~Nâzım Oratoryosu



8 yorum:

  1. Hadi bakalım Pek Değerli Ödüllü yazarımız, umarım hayal ettiğin bölümü kazanırsın. Bundan eminim de yine de umma mesajını evrene göndererek, sınav meleklerinin kulaklarını çınlatmak istedim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh Sevgili Buraneros en çokta senin değerli düşüncelerini özlemişim. :)
      Umarım mesaj ulaşılır. 🦋 Çok çınlasın meleklerin kulakları diyelim o hâlde. :))
      Sevgiyle kal değerli Buraneros. 🙏🏻

      Sil
  2. Hoş geldin o zaman :) Başarı seninle olacaktır eminim.
    Bu arada telif yemezsin merak etme, blog, youtube işbirliği içindeler :)
    Ve evet harika bir çalışmadır bu yayınladığın video. Alkışlar sanatçılarımıza. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulacağım az kaldı. :)
      Umarım sevgili Momentos. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. ✨️
      Biraz tedirgindim ne yalan söyleyeyim. İşbirliği olduğunu bilmiyordum ama şu an bir yük kalktı üstümden. :)
      Teşekkür ederim. <3

      Sil
  3. teşekkür ederiiz :) sana kolaylıklar başarılaaar :) kim tutar seniiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek deepsiii! Ben teşekkür ederim asıl. <3
      Beni benden başka kimse tutamaz. :)

      Sil
  4. Gerçekten çok etkileyici bir videoydu. Paylaşımın için teşekkür ediyor ve sınavında başarılar diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ediyorum güzel dilekleriniz için. :)
      🦋

      Sil

Müteşekkir

Efendim öncelikle hepinize çokça selamlar.  Epey zamandır yoktum. Yokluğumda neler oldu neler bitti bilinmez. :) Zaten bu yazıyı da dayanama...