5 May 2021

Doğum Günüm 🧚🏻‍♀️


Ben beş-altı yaşlarımdayken bana her pasta alındığında o günü doğum günüm zannedermişim. Bugün yine bir pasta alınmış. Üstünde on beş yazıyor. On beş kez 365 gün 6 saati kutlamışım. Bakıyorum pastaya üstünde yazan sayı hakkını veriyor ve ben biliyorum bugün zannetmiyorum. Doğum günüm.
Bir yaş kadar yaşlanıyorum. 

🧚🏻‍♀️

Her yaşta bir dileğin 3-4 mum üfleyerek, gözlerimizi sımsıkı kapatarak,yüzümüzde aşikar bir tebessüm ile gerçekleşmesini umuyoruz. Ama anında olmuyor tabii. Zaman lazım. Bende düşündüm ki o zamana karşılık bir sabır dileyeyim bu sefer. Birde yüzümde rüzgarı hissedebileceğim nice günler...

"Tuttun mu?" 

"Tuttum... Füfff" 🎂


50 yorum:

  1. Nice güzel sağlıkı senelere :)

    YanıtlaSil
  2. Doğum gününüz kutlu olsun. Sevdiklerinizle nice yıllara. :) Yaş pastayı her zaman çok sevmişimdir. Her gün yesem sıkılmam. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım 🙏🏻🌸
      Bende bendee ✋🏻😊

      Sil
  3. Güzel yaşlarınız olsun , sevdiklerinizle birlikte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Amin. İnşallah 🙏🏻

      Sil
  4. 15 yaşında bir gencin blogunda olduğumu öğrenmiş oldum bu sâyede. Yeni yaşın hayırlara vesile olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nice 15 yaşlarımı burada kutlarım inşallah. Bir önceki yaşımın en güzel hediyesiydi blogum.
      Çok teşekkür ederim :):) İnşallah 🙏🏻

      Sil
  5. Yeni yaşını güle güle kullan, pek değerli yazarımız:)

    Kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim sevgili Buraneros 🌸🙏🏻
      İnşallah :)

      Sil
  6. Happy Birthday! Nice yaş pastalar, nice mum üflemeler... Sağlık, mutluluk, başarı ve neşeyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok teşekkür ederiim. Nice yaş pasta aşkına! 😁
      İnşallah 🙏🏻

      Sil
  7. Neşe dolu, şans dolu, musmutlu yıllar diliyorum o zaman🧚‍♀️🍀🐞💐Sevgiler 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için. Amin diyorum bende tüm içtenliğimle...
      Benden de çokça sevgiler. 🥰🌸

      Sil
  8. Doğum günün kutlu olsun.mutlu yıllara

    YanıtlaSil
  9. Doğum gününüz kutlu olsun. Sağlık, huzur ve keyifle geçen nice yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için sevgili Zeugma.
      Amin. İnşallah 🙏🏻😊

      Sil
  10. Doğum gününüz kutlu olsun:-) Nice sağlıklı, mutlu ve başarılı yaşlarınız olsun:-)

    YanıtlaSil
  11. Nice mutlu sağlıklı yıllar dilerim 🎂🎂🎂

    YanıtlaSil
  12. maşallah maşallah sanaaa, bak bir de bu gece hıdrellez, yine dilek tut, mum yak, bir de varsa bahçede filan ağaca dilek bağla :) hep neşeli ol işallah :) fiyuuuu fiyuuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deepsii 🤗
      Tutarım tabii hatırlattığın ne iyi oldu :)
      İnşallah deep. Çok teşekkür ederim. 🧡🙏🏻

      Sil
  13. Çok teşekkür ederim sevgili Ause 🥰🙏🏻

    YanıtlaSil
  14. Sevdiklerinle sağlıklı güzel bir ömür diliyorum sana :) Mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  15. Sevdiklerinizle birlikte nice güzel yaşlarınız olsun...

    YanıtlaSil
  16. Ay yerim mutlu yıllar minnoşum😇😇😇😇😇😇😇

    YanıtlaSil
  17. Çok teşekkür ederim İlkay :)
    Umarıım 🙏🏻🤗

    YanıtlaSil
  18. Doğum gününüz kutlu olsun:) Nice mutlu yıllara:)

    YanıtlaSil
  19. Dileklerin gerçekleşeceği yeni güzel yaşlara :)) Doğum günün kutlu olsun <3 :)

    YanıtlaSil
  20. Yeni yaşın sağlık ve afiyet getirsin. 😊

    YanıtlaSil
  21. Mutlu yıllar artan yaş.
    Size her zaman çok fazla mutluluk ve sağlık verilsin.
    Saygılarımızla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. İnşallah ☺🙏🏻
      Saygılar bizden. Türkiye'den çokça selamlar ✋🏻😊

      Sil
  22. doğum günün kutlu olsuun hep neşe huzur sevgi olsun hayatındaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler güzel dilekeriniz için <3
      🌸

      Sil
  23. Doğum günün kutlu olsun :) Nice güzel yaşlara :)

    YanıtlaSil
  24. My birthday falls on 5th May too!

    Happy Birthday to the both of us!

    YanıtlaSil
  25. Oh my 🤗 what nice news...
    Happy birthday too Veronica.
    I wish you will great life and healthy 🙏🏻

    YanıtlaSil

Sezen'li Bir Yazı

Bunca zaman kendimi öyle bir fanusa yerleştirmişim ki; o kadar ince o kadar kırılgan bir camda büyütmüşüm ki o cam en ufak bir darbede çatla...