7 Nis 2021

Dön Bak Dünyaya 📍



Sessiz bir gün bugün. Yine dört duvarın ev sahipliği yaptığı bir günü daha iyi kötü uğurlarken bir şarkı fısıldanır kulağıma: 

Yalnız kaldıysan
Kalkıp pencerenden bir bak
Güneş açmış mı?
Yağmur düşmüş mü?
Dön bak dünyaya
Herkes gitmişse
Sakince arkana dön bir bak
Dostun kalmış mı?
Aşkın solmuş mu?
Dön bak dünyaya
Bende içten içe derim ki "Dünya dönme bir bak bana!" 
Yorgunum :) 
...
Devam edecektim. Ama bu cümleden sonra devamı gelemedi... Sen yinede dön bak dünyaya sevgili okurum. Bugün güneş açmış,dün yağmur düşmüş, Dünya dönmüş ama kalkıp pencerenden bir bak. 
Sağlıcakla kalın 🌸
Benden size...


33 yorum:

  1. Şarkı güzelmiş, ilk kez dinledim. :) Her günü bir diğerinden farklı yapan ruh halimiz galiba. O yüzden dünyaya bakıp gülümseyelim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkı güzeldir bende severim :) Kesinlikle öyle ve evet dediğiniz gibi bu yüzden dünyaya bakıp gülümseyelim 🌸

      Sil
  2. Nasıl sevdiğim bir şarkıdır bu <3<3<3

    YanıtlaSil
  3. "Dünya dönme bir bak bana!" aynen benden de öyle :)

    YanıtlaSil
  4. Galiba seninle aynı ruh halindeyiz şu aralar :/ Yarın da benden gelecek böyle bir ümitsizlik duygulu yayın.. yine de baktım pencereden ve güneşi gördüm.. güneşi gördüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir tabii.
      Bekliyor olacağım 🌸
      Güneşi hep görelim 🙏🏻

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Bende çok severim. Diğer şarkılardan bir tık farklıdır :)

      Sil
  6. Evet bir bakmalı dünyaya.
    Bakmalı ki oda bize baksın.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet,haklısınız aslında. Biz dünyaya o da bizee :):)

      Sil
  7. Güzel bir tesadüf olmuştur o zaman :) Bende çok severim <3

    YanıtlaSil
  8. Son zamanlarda favori olan gruplarımdan biri şarkı paylaşımı için teşekkürler ayrıca sözlerini yazmanız da ayrı bir hoş okuduklarımız daha çok etkiliyor beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu grubu ve aynı zamanda bu şarkısını bende çok severim. Ben teşekkür ederim 🌸
      Aaa bunu duyduğuma sevindim. Ne güzel :) Hep yazarım sözlerini ben o halde.

      Sil
  9. Hay Allah iki farklı blog yazarı iki farklı en sevdiğim şarkılardan bazılarını paylaşmış. Çok sağ olunuz, bugün Pinhani günü bennim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynadaki Yansıman'ı kastediyorsunuz sanırım. Evet,güzel bir tesadüf olmuştu :)
      Ben teşekkür ederim. Pinhani güzeldir dinlemeyi çok severim :):)

      Sil
  10. Bir doktor arkadaşım gözlerinizi sabah açtığınızda bir dakika dışarısını seyredin dediğinden beri yapıyorum. Çok iyi geliyor. Pinhaniyi çokkk severim. Sesi hemen tanıdım ama bu şarkılarını bilmiyordum. ne kadar güzel sözleri. Harika bir yazı güne güzel başladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha öncesinde duymamıştım. Mutlaka sabahları bende yapacağım :) Teşekkür ederim 🙏🏻
      Ah bende çok severim grubu.
      Çok teşekkür ederiim. 🌸 Bunu duyduğuma gerçekten sevindim.
      Bu güzel yorumunuz sayesinde benimde günüm güzel geçecek :)

      Sil
  11. Bu şarkıyı pek severim :) Dönüp Dünya'ya bakmak kadar, durup veya yavaşlayıp onu görmek de çok değerli :) Bazen öyle detaylarla karşılaşıyor ki insan, yaşadığımız Dünya şaşılacak yer doğrusu :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende :) Evet,çok haklısınız. Hiç böyle düşünmemiştim. Benim için de yeni bir bakış açısı oldu :):) Teşekkür ederim.
      Çokça neşeli sevgiler 🌸🙏🏻

      Sil
  12. bu şarkıyı diğer yorum yapanlar gibi ben de seviyorum. özellikle bir süre dinlemeyip dinlendiğinde müthiş bir his yaratıyor :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Sürekli dinleyince biraz tadı kaçıyor gibi. Ama dediğiniz gibi bir süre dinlemeyip dinlendiğinde müthiş oluyor :):) Benden de çokça sevgiler. 🌸🤗

      Sil
  13. Çok güzel bir şarkı,teşekkürler, iyi hafta sonları 😊🌺🤚

    YanıtlaSil
  14. Yaa bu şarkıya ben de bayılıyorum <3 ama en sevdiğim şarkıları 'İyi Değilim' size de kesinlikle tavsiye ederim, nedense beğeneceğinize emin gibiyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bendee :)
      Öncelikle tavsiyeniz için çok teşekkür ederim. Yorumunuzu okuduktan hemen sonra dinledim hatta üç defa :):) Daha öncesinde dinlememiştim. Haklıymışsınız :)) Gerçekten beğendim. Çok teşekkür ederim 🌸🙏🏻

      Sil
  15. Görsel de müzik de umut vadediyor. Pinhani dinlemeyeli epey olmuş. Oysa ne çok severdim. Sayende hatırladım. Teşekkürler Yağmurcan:) 💖💐👸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umut hep var olmalı :) Ah ne güzel olmuştur o zaman 😊 Buna çok sevindim 🌸 Ben teşekkür ederim güzel yorumun için Zeugma 🙏🏻🥰

      Sil
  16. dünya bir dur artık dönme sana yetişemiyorum, bekle biraz ben hazır olayım sana da sonra yeniden dönmeye başlarsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahhaaha :)) Deepsii çok güldüm. Keşke öyle olsa.

      Sil
  17. dünya sen git napıyosan yap ben yoruldum sonra sana yetişirim :D en sevdiğim şarkılardandır, pinhani çok keyifli grup ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İmkansızı istiyorum :)
      Bende çok severim bu şarkıyı birde "Dünyadan Uzak" adlı şarkısını severim. Katılıyorum size :):)

      Sil

Müteşekkir

Efendim öncelikle hepinize çokça selamlar.  Epey zamandır yoktum. Yokluğumda neler oldu neler bitti bilinmez. :) Zaten bu yazıyı da dayanama...