5 Şub 2021

Mor Leylak Gibisin / Kelime Oyunu 10

Kelimeler: PARMAK UCU,VEDA,RUH,SEVİLMEK,SATIR

Herkese merhaba. Bu hafta kelime oyunu etkinliğimizin 10. haftasındayız. Kelimeler bence çok hoş ve bu kelimeler bu hafta sevgili EsTen'den geldi. İsteyen herkes katılsın. 


Bir gün parkta oturuyor Turgut Uyar'ın "Büyük Saat" adlı kitabını okuyordum. Yağmur yeni tüm şehri yıkamış, etraf mis gibi çam kokuyordu. Ben aheste aheste okuyor o güzel mısraların altını çiziyordum. Elim hafiften bir sonraki sayfaya kaydı ardından bir mektup yere düştü. Hayretle mektubu aldım içini yavaşça açtım mektup çok güzel kokuyordu içindeki kurumuş mor leylak vermişti bu kokuyu bu mektuba. Mektup çok eskiydi açtım mektubu içinde şöyle bir şiir vardı: 

Bir satırda can bulmuş 

Bir bedene ruh olmuş 

Bir hayalde kaybolmuş 

Mor leylak gibisin 

Vedalar bana göre değildir 

Ruh bedene bağlanmadan gidesin

Yıllar yorgan değildir 

Sarsan da unutuveresin 

Sen, bir dalı bin ömre bedel mor leylak gibisin...

Parmak uçlarıma kadar heyecanla okudum. Sevilmek güzel şey doğrusu. 


Bu kadardı. Umarım sevmişsinizdir.Sağlıcakla kalın :) 

46 yorum:

  1. Şiir çok güzeldi hocam kalemine sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. Harika, verilen kelimeleri sıkı sıkı kucaklayan, duygu dolu bir paylaşım olmuş. Çokkkkk beğendim. Yüreğine emeğine sağlık 🧿🧿👏👏😊🌺🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim :):) Beğenmenize sevindim 🌸😊

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana :):) Çok teşekkürler 🙏🏻🌸

      Sil
  4. Şiir de yazı da çok güzel olmuş kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Ergüvan sever oldunuzu seziyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,doğru seziyorsunuz :) Çok güzeldir bende pek severim. 🌸

      Sil
  6. ooo ne hoş şiir bu yaa bayıldım kii :) ah ya böyle veda edenden gidilir mii ne duygusal satırlar :) kalemine sağlııık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim doğrusu 🌸🙏🏻 Aynen öyle vallahi yazık oldu :)

      Sil
  7. Çok güzeldi. :) Eski zamanlarda sevdiğine gizli mektupları verilirmiş ya, onları hatırlattı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Bu veda mektubunu yazan kişi eski zamanlardan etkilenmiş olmalı 😊

      Sil
  8. Yıllar yorgan değildir...
    Nedense bu satır bana pek bir güzel ve etkileyici geldi.
    Güzel olmuş gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim çok teşekkür ederim 🌸🙏🏻😊

      Sil
  9. mor leylak ve mektup, ne güzel bir kurgu yapmışsıın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer böyle yazmak istedim 🌸 Beğendiysen ne mutlu bana 🙏🏻 Teşekkür ederim deep :):)

      Sil
  10. Bir dalı bir ömre bedel mor leylak :) güzeldi ..

    YanıtlaSil
  11. Kalemine sağlık şiire bayıldım🌸

    YanıtlaSil
  12. Ağaç Ev Sohbetlerini daha çok sevsem de Kelime Oyunları da çok ilgi çekici gerçekten. Ellerinize sağlık:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en çok Ağaç Ev Sohbetlerini seviyorum :):) Kelime Oyunu da dediğiniz gibi ilgi çekici,zevkli. Çok teşekkür ederim 🙏🏻🌸

      Sil
  13. içime işledi satırlar çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel. Hissettirebildim demek :) Çok teşekkür ederim 🌸🙏🏻

      Sil
  14. "Yıllar yorgan değildir
    Sarsan da unutuveresin
    Sen bir dalı bin ömre bedel mor leylak gibisin"
    Özellikle bu satırlar çok hoşuma gitti:) Kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  15. ne kadar güzel yüreğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  16. Şiir çok güzel, keyifle okudum ama hunharca eleştireceğim ve diyeceğim ki kelimeler? Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle merhaba ve çok teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim :) Eleştiriniz başım üstüne 😊 ve eğer doğru anladıysam eleştirinizi.Şiirin içerisinde bulunuyor aslında kelimeler fakat ilk başta gözükmemiş olabilir. Yorumunuzun ardından yazımdaki kelimeleri kırmızı renkle belirttim.Umarım bu sefer gözükür :) Tekrar teşekkür ederim.

      Sil
    2. Gereksiz eleştiri için özür dilerim, eleştirim kelimeleri hissedememek idi ancak metin zaten kısa ve kelimeleri bu şekilde görüp tekrar okuyunca anladım. İlginiz için teşekkürler.

      Sil
    3. Estağfurullah olur mu öyle şey. Bloğumda yapılan hiçbir eleştiri benim için gereksiz değildir :) Bilakis tüm samimiyetimle teşekkür ederim eleştiriniz için.

      Sil
  17. Tek kelimeyle "enfes". <3 bundan fazlası o kadar gereksiz olacak ki.. susuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederim 🌸🙏🏻 Çok mutlu oldum :)
      Sizde hoş geldiniz 😊

      Sil
  18. Çok teşekkür ederim. 🙏🏻
    Saygılarımla 🌸

    YanıtlaSil
  19. Ah çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim :) Kesinlikle katılıyorum çok geliştirici bir etkinlik. Teşekkürler 🌸😊

    YanıtlaSil
  20. verilen kelimelerle harika bir iş çıkarmışsınız :) kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yorum. Çok mutlu oldum 🌸 Teşekkür ederim :)

      Sil
  21. Manidar dizeler...sevilmek güzel şey doğrusu. Sen bir dalı bin ömre bedel mor leylak gibisin ...bu cümleyi söyleyebileceğin insanlar çıkması temennisiyle :)kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin 🙏🏻 İnşallah :)
      Nahif yorumunuz ve güzel dileğiniz için çok teşekkür ederim 🌸😊

      Sil
  22. Yazı güzel, şiirde tamamlamış

    YanıtlaSil

Müteşekkir

Efendim öncelikle hepinize çokça selamlar.  Epey zamandır yoktum. Yokluğumda neler oldu neler bitti bilinmez. :) Zaten bu yazıyı da dayanama...