4 Nis 2021

Çok Eskiden

 


Yavaşça sallanan sandalyesine kuruldu. İçine o temiz havayı son demine kadar çekti. Sözlerini ardı ardına sıralamaya başladı. Dilinin ucunda birikmiş kelimeleri daha fazla hapsedemedi. 

"Biliyor musun insanlar bence oldukça nankör." Biliyordum elbette ama sessiz kalmayı tercih ettim. O ise yılların sessizliğini içindeki tüm cesareti ile bir çığlığa dönüştürdü. "Yapay çiçeklerin üretildiği bu dünyadan daha ne beklerim? Her şey sahte. İnsanların gülüşleri,bakışları... Robotlar daha samimi bile derdim. Ama onlarıda insanlar üretti. " yavaşça gözlerini bana çevirdi  bu sefer bende dahil olmak mecburiyetinde kalmış gibi hissettim bakışları iki kelam etmem için zorluyordu. "Peki ya eskiler?" dedim. Gerçekten bunu sorabildim. "Ahh eskiler... Oraya hiç girmiyorum bile. Yitip gitmiş,geçmiş bitmiş şeyler işte." derin bir sessizlikten sonra yerinden doğruldu ve yavaşça mırıldandı. 

Hani herkes arkadaş
Hani oyunlar sürerken
Hani çerçeveler boş
Hani körkütük sarhoş gençliğimizden
Hani şarkılar bizi henüz bu kadar incitmezken
Eskidendi, eskidendi, çok eskiden
...
 


30 yorum:

  1. Etkileyici bir yazı olmuş. Eskiye duyulan özlemi hissedebildim. Günümüzde samimiyet belki azaldı ama hiç samimiyetini yitirmeyenler de vardır bir yerlerde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hissedebilmişseniz ne mutlu bana :) Elbette vardır,umarım hep öyle insanlar bulunur hayatımızda :):)

      Sil
  2. "Yapay çiçeklerin üretildiği bu dünyadan daha ne beklerim?''
    Çok güzel. :) Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok sevdiğim bir şarkıya harika yazın eşlik etmiş. Yüreğine emeğine sağlık 👏🧿😊🌺🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah şarkıyı bende çok severim. Çok teşekkür ederim 🌸🙏🏻😊

      Sil
  4. Ne kadar güzel yazmışsın.. fotoğraftaki kadın ve şarkı.. <3 mırıldanarak söyledim şarkıyı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünmeniz beni çok mutlu etti. Çok teşekkür ederim 🤗
      Şarkı çok güzel 🌸

      Sil
  5. Artık iyi hasletler yeryüzünden çekiliyor birer birer. Özlediğimiz ne varsa eskilerde var. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle maalesef. Teşekkürler yorumunuz için 🙏🏻

      Sil
  6. Yaşlılara anlayış göstermemiz lazım, şarkıyı da çok severim 😊

    YanıtlaSil
  7. Herşey, çoğunlukla sahte,evet.
    Bizse belki gerçektir bu, diyerek umutor, umut ediyoruz.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Ne tatlı bir yazı... Eskiye dair... Hepimizin içindeki eskiye dair zamanları bizlere hatırlattınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Hatırlatabildiysem ne mutlu bana 🌸

      Sil
  9. Beautifully written! Love the song!

    Happy Monday!

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkür ederim. Çok sevindim :):)

    YanıtlaSil
  11. Yazın güzel, şarkı ayrı güzel <3

    YanıtlaSil
  12. öyle evet hıhım haklısın :) yazılarını özlemiştik ama oh yazdın yani sonunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim deepsii 🌸 Uzun zamandır ilham perim gelmiyordu. Bende özledim yazmayı,iyi oldu :):)

      Sil
  13. Çook teşekkür ederim. Çok sevindim beğenmenize 🌸🥰

    YanıtlaSil
  14. Çok sevdiğim şarkı ve çoookk sevdiğim kişinin yazına eşlik etmiş kısa ve öz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh çok teşekkür ederim canımsın. Bende çooook seviyorum 🧡🥰😘

      Sil
  15. Ne çok severim bu şarkıyı :)
    İnsandan daha samimi olan robotlar... En azından programlarına sadıklar değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok severim :)
      Çok haklısınız. Evet,en azından programlarına sadıklar :):)

      Sil
  16. sanırım bu yüzden geçmişe özlem, her şey değişti ekmeğin bile tadı yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,bu yüzden geçmişe olan özlem :) Haklısınız, maalesef öyle...
      🌸

      Sil

Sezen'li Bir Yazı

Bunca zaman kendimi öyle bir fanusa yerleştirmişim ki; o kadar ince o kadar kırılgan bir camda büyütmüşüm ki o cam en ufak bir darbede çatla...