11 Kas 2021

Kendi Dünyasında 1 Yaşında 🧚🏻‍♀️

Deli cesareti vardır bende. Bazıları "Yapsam mı?" veya "Yapmalı mıyım?" diye düşünürken ben çoktan yapmış sonuca göre de pişman olmuş veya sonuçtan memnun olmuş olurum. 

Bugün, tam bir yıl önce sonunu kestiremeyip ve kendimce bir cesaret gösterip oluşturduğum bloğumun birinci yılı. Hayatımda kendim için yaptığım ve yaptığım için kendimle gurur duyduğum nadir şeylerden biri olan bu blog,  benim hayatımın bir dönüm noktası oldu. Burada kendim yazarak veya sizin yazılarınızı okuyarak kendimi geliştirebilme imkanı buldum. Çok şanslıyım ki erken yaşta bunun bilincine sahip oldum. 

Bir yıl önce bugün yazarak başladığım bir "Merhaba" yazısı ile bugün yazdığım "Kendi Dünyasında 1 Yaşında" yazısı, zamanın tek bir tanımdan ibaret olmadığını gösteriyor ve gözlerimin dolmasına neden oluyor. Kendimle gurur duyuyorum. 

Bir yıldır burada olmama rağmen hiç yüzünü görmediğim, sesini duymadığım siz pek değerli okuyucularım iyi ki varsınız. Her biriniz benim için kıymetlisiniz. Başta Deeptone olmak üzere benim bu mecraya uyum sağlamamı kolaylaştıran herkese çok teşekkür ediyorum. 

Nice yazılara...

Nice komşuluklara...

Ve tabii ki nice yıllara Kendi Dünyasında! 

🧡




31 yorum:

  1. 1 yaşı kutlu olsun bloğunun o zaman :) Nice yıllara ve nice yazılara.. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun tabii. :)
      Çok teşekkür ederim.
      İnşallah.
      Benden de çokça sevgiler. 🙏🏻🌸

      Sil
  2. Eee o deli cesareti olmasa, hiç bir şey olmaz gibi geliyor bana.
    İyi ki doğmuş, yazmış "Kendi Dünyasında" :))
    Daha nice paylaşımlara Yağmur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelleme yapmayı sevmem aslında ama deli cesaretim olmazsa bunlar olmazdı mesela. :)
      Bu yüzden bence de hiçbir şey olmazdı.
      İyi ki... 🧡
      İnşallah. Hep birlikte.

      Sil
  3. heyoooo, eveet, oleeey, kendi dünyasında, bizim dünyamızdaaa olsun daha yıllar yıllarca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deepsii, umarım öyle olur.
      Uzuuun yıllar burada, hep birlikte... :))

      Sil
  4. Tebrikler Yağmur bizi biz yapan bazı özellikler vardır. yeni bir şeyi denemek blog dünyası gibi yazmak hayatımıza çeşitlilik katmak kutlarım. Dha nice yıllara yazılarınla var olman .Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.
      Hepimiz nice yazılarla burada olmaya devam edelim. Nice yılları kutlayalım.
      Bizi biz yapan özelliklere bayılıyoruum!

      Sil
  5. Biz de... biz de senle gurur duyuyoruz Pek Değerli Yazarımız. Kendi adıma iletişmekten en keyif aldığım yazarlardan biri olduğunun altını çizmek isterim; bu dünyaya renk kattığın kesin. Yazma coşkun keyif veriyor. O halde nice nice yıllara..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size ayrıca bir teşekkür borçluyum ben. :))
      Hiç kuşkusuz iyi ki dediğim insanların başındasınız.
      İyi ki varsınız sevgili Buraneros.
      "En başından beri" yanımda olduğunuz için teşekkür ederim.
      Bende öyle. Bende sizinle iletişimde bulunmaktan keyif alıyorum.
      Hakkımdaki düşünceleriniz için ayrıca teşekkür ederim.
      Nice nice yıllara sevgili Buraneros. :)
      Beraber nice yıllara... 🙏🏻

      Sil
  6. Yuppiii 1 yaşınız kutlu olsuun :)) op deli cesareti sanırım çok güzel bir şey fakat ben de yok. Ben de "Yapmalı mıyım?" diye düşünenlerdenim. Nice yaşlara Kendi dünyasındaa!! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerrr! 😊
      Düşünmek çok iyidir. Hatta bence insanlar bir karar vermeden önce ayrıntılı olarak düşünmeli ve karar vermelidirler. Fakat yapım gereği bu "deli cesareti" olayında düşünmeye yer veremiyorum. İster istemez tabii. :))
      Tekrardan çok teşekkür ederim.
      Nice yıllara... Umarım. 🙏🏻

      Sil
  7. Umarım İlkay. 🌸
    Çok teşekkür ederim. 😊

    YanıtlaSil
  8. Blogunun daha nice yılları olur umarım. Yazmak kadar insanı mutlu edebilen başka bir şey olduğunu düşünemiyorum bile umuyorum bu durum sizin için de hep devam eder :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım. :)
      Mutlu olmaktan çok yazmak benim için bir ihtiyaç haline geldi. Bu ihtiyaç sonucu mutlu olmakta cabası tabii. Bende isterim bu ihtiyaç hiç bitmesin.
      Güzel dilekleriniz için tekrar teşekkür ederim.
      Tüm kalbimle amin diyorum. 😊🙏🏻

      Sil
  9. Ne güzel. Benim de 1 yıl olmasına fazla kalmadı. İyiki buradayız, blog dünyasını seviyorum. Nice yıllara diyeyim o zaman. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ne kadar güzel. Sizinkini de bir an önce kutlayalım o halde. :)
      Evet, iyi ki buradayız. Hep burada bulunmaya devam edelim.
      Çok teşekkür ederim. 🙏🏻
      Umarım. 🌸

      Sil
  10. Nice yazılara ve yıllara:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. 🙏🏻
      Hep birlikte umarım. :)

      Sil
  11. Blog yazmak en iyi yollardan biri bence kendini geliştirmek isteyen herkes için. Daha nice bol okurlu yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. İyi ki yazıyorum.
      Çok teşekkür ederim. :)
      Nicelerine...

      Sil
  12. Okuduğum ama o an için yorum yapmayıp sonra yorum yaparım dediğim yazıların yorum bildirimlerini açarım ki arada yorum yapılırsa hatırlatma olsun diye. Yazınızdan yorum bildirimi gelince tekrar okudum, sonra yorumlara baktım, kendi yorumumu göremedim. Demek ki sonra yaparım diye okuyup bırakmışım.
    Çok derin anlamlar yüklemesem de bloğumu çok seviyorum ve bu yüzden yaş günlerini önemsiyorum. Hele ilk yaş günü ayrı bir güzel olmalı. Neler yaşadığını biliyorum. Bir çocuk büyütmek gibidir blog büyütmek. Gözünün içine bakarsınız adeta. Daha yolun çok başındasınız. İnşallah bloğu bir gün cami avlusuna veya Çocuk Esirgeme Kurumuna bırakıp gitmezsiniz. Bloğunuzun yeni yaşı mutluluk getirsin size ve bloğunuza. ��

    YanıtlaSil
  13. Kutluyorum, gençler bol bol yazın.İyi gelecektir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmak hep iyi geliyor. Yazmak benim için bir ihtiyaç.
      Çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  14. İyiki başlamışsınız! 😊 Ben bu sene unutsam da 4 senelik olmuş benimki de :) çok değişik! 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki varsınız! 🙏🏻🤗
      Çok teşekkür ederim.
      Birlikte nice senelere...
      Katılıyorum size bencede çok değişik bir duygu. :))
      Çokça sevgiler. Mutlu yıllarr!
      <3

      Sil
  15. Merhabalar.
    Kaç kez pişman olmama rağmen, aynı cesaretten ben de şikayetçiyim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Recep Bey,
      Benim bu cesaretten şikayetçi olduğum pek söylenemez açıkçası. Ama pişmanlıklar elbette var. :)
      Teşekkür ediyorum.
      Bizden de çokça selamlar ve saygılar.

      Sil

Bir İç Dökme Seansı

Herkese selamlar, sevgiler!  Nasılsınız pek değerli okuyucularım?  Neşeniz bol olsun. Sizlerde çok iyi olun. :)  Bugün benim için çokta iyi ...