16 Haz 2021

Kendi Dünyamdan Günlükler 6

 Herkese merhabaa. Nasılsınız pek değerli okuyucularım? Nasıl geçiyor günleriniz? Umarım her biriniz çok iyisinizdir.

Yazmayalı bir buçuk hafta kadar oluyor galiba. Son zamanlarda çok yoğunum. Okul bitiyor bu yüzden yavaş yavaş konular ve kaynaklar da bitmeli. Onları yetiştirmeye çalışıyorum. Okula gelip gidiyorum. Derslerde konuların çoğu bitti fakat benim için  değişiklik olması adına yine de gidiyorum. Bana iyi geldiği kesin :) 


Keman öğrenmeye başlayalı iki hafta oluyor. Bugün ikinci dersimi aldım. Zorlanıyorum çoğu zaman özellikle yay çekme konusunda çünkü parmağımı koyduğum kısım ile çalmaya devam edince parmağım kasılıyor. Ama denemeye devam :) Pes etmek de ne demek? 
:)) 


On dört gün sonra katıldığım bir hikaye yarışmasının sonuçları açıklanıyor. Heyecanlıyım ve "gerçekten" umutluyum. Yazdığım hikaye değerini umarım görür çünkü bence hak ediyor. Bugüne kadar yazdıklarımdan en içime sinen hikaye oldu. Hadi hayırlısı bakalım.
Son zamanlarda bir arkadaşımla birlikte tiyatro yazmaya çalışıyoruz şuan yalnızca nasıl bir şey ortaya çıkarabileceğimize karar verdik. Evet, yine bir yarışma var. Ve yine ben :)) 


Bu ay bu kitapları okuyacağım. Şuan okuduğum kitap olan İspanyol Gençlik Edebiyatı ödülüne layık görülen "Bir Oğul" adlı kitabı bitirdikten sonra tabii :) 
İçlerinde konusunu, anlatımını beğendiğim kitapları da size önereceğim. 

Kitaplardan bahsetmişken sizlere instagram sayfasında okuduğu kitapların tanıtımını yapan bir arkadaşımı tavsiye ediyorum. Çok güzel kitaplar paylaşıyor. Takip ederseniz beni de onu da mutlu edersiniz :) Şimdiden her birinize teşekkürlerimle... 

İnstagram sayfası: _okuma_saati

Dinlemeyi çok sevdiğim bir parça ile yazımı burada sonlandırıyorum.
Benden sizlere o halde :)
Sağlıcakla kalın 🌸




25 yorum:

  1. Merhabalar. :) Bugün pek iyi hissetmiyordum açıkçası, akşam oldu yeni yeni kafamı toparlayabildim.
    Okulların devam ediyor olması iyiymiş. İyi gelir tabi insana. :)
    Yarışmayı kazanırsınız İnşallah. Sonucu beklemek de ayrı heyecanlı oluyor. Hangi yarışmayı? Benim katıldığım da 28 haziranda açıklanacakmış ama genelde hep gecikirler. :)
    Keman dersinizde de başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :) Çoğu günler benim de böyle oluyor. Bana müzik iyi geliyor. Tavsiye ederim :)
      İnşallah. Çok teşekkür ederim. Açıkçası birden fazla yarışmaya katıldığım için hepsinin tarihi farklı oluyor ve hatırlayamıyorum bu yüzden çok heyecanlı olduğum söylenemez :)) Fakat tabii hatırladıklarımın tarihi yaklaştıkça merak ve heyecan duygusu ön plana çıkıyor.
      Yaşadığım şehrin büyük şehir belediyesi bir hikaye yarışması düzenliyor o yarışmaya katılmıştım.
      Başarılar diliyorum size de. Umarım güzel bir sonuç alırsınız. 🌸🙏🏻
      Çok teşekkürler. 😊

      Sil
  2. Biz iyiyiz pek değerli yazarımız:) Günlerimiz iyi geçiyor:) Güzel haberlerini okuyunca da pek daha iyi oluyoruz. Hatta eminiz ki başlangıçta biraz zorlansan da kemandan vazgeçmeyeceksin ve bir zaman sonra bizler, yani pek değerli okuyucuların, paylaşacağın resitallerini hep merakla bekliyor olacağız:) Dilerim hikayen kazanır, ama diyelim ki kazanamadı, bu seni üzmesin, hatırlatırım ki severek okuduğumuz yazar ve kitapların çoğunluğu hiç ödül almamışlar; bence önemli olan her zaman okurun verdiği ödüldür:) Tiyatro yazma meselesine sevindim; bu meraklı, hevesli ve gayretli halini de pek takdir ediyorum, bir okurun olarak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi olmanıza çook sevindim.
      Ah umarım Buraneros... Çok isterim. Fakat keman öğrenilmesi zor bir enstrüman ayrı bir çaba istiyor. Umarım sonuna kadar istediği çabayı karşılayacak sabrı gösterebilirim :)
      Üzülebilirim biraz tabii :)) Ama çok haklısınız. Hiç bu şekilde düşünmemiştim ben.
      Çok teşekkür ederim Buraneros. Bu gayretli halimin nedeni böyle güzel yorumların beni teşvik ediyor olması. 🙏🏻😊

      Sil
  3. Merhaba 🤗ah ah ne çok isterdim keman çalmak .. dilerim en kısa zamanda öğrenirsin bizlerle bir dinleti yaparsın inşallah ☺️ dilerim herşey gönlünce olur güzel haberini bekliyoruz sevgiler 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok istiyordum. Keman çok güzel bir enstrüman :)
      O kadar isterim ki... İnşallah. 😊🙏🏻
      Güzel dileklerinizin her biri için çok teşekkür ederim. Umarım. 🤗
      Benden de çokça sevgiler 🌸

      Sil
    2. Seni Instagram'da takip edeceğim ama benzer hesaplar çıkıyor sen bana istek gönder sessiizkaldiim benim hesabın adı 🤗☺️

      Sil
    3. Çok isterdim fakat benim instagram hesabım yok ki :) Bundan bir buçuk ay önce açmıştım aslında ilk defa fakat sürekli bildirimlere bakıyordum bu beni rahatsız etti çünkü sınavlarım vardı o dönemlerde bu yüzden kapattım. Açarsam ilk size istek göndereceğim. 😊🌸

      Sil
  4. keman çalmak öğrenmek iyidir aslında pes etmeyin bence de,hikaye yarrışmasınıda kazanırsın umarım,tiyatro da bir hikayedir aslında onda da başarılı olursunuz inşallah..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pes etmemek için ayrı bir çaba gösteriyorum :)) Tiyatro biraz daha teknik istiyor ama dediğiniz gibi hikayeye benziyor.
      Çok teşekkür ederim. İnşallah :)
      🙏🏻

      Sil
  5. maşallah maşallah ne güzel böyle aktif olmak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler deepsi :)
      Elimden geldiğince...
      🌸😊

      Sil
  6. Elbette yok :)
    Umarım dediğiniz gibi olur. Çok teşekkür ederim sevgili Ause Esua.
    Ne demek :)) Kitap yorumlarını en kısa zamanda yazacağım.
    Sevgiler çokça 🌸🤗

    YanıtlaSil
  7. ne kadar yoğun bir tempo. ama yaptıklarının hepsi çok güzel. çok imrendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim. Yaptığım şeylerin güzel olmasını düşünmeniz beni mutlu etti.
      Çoğunlukla beni geliştirecek,meşgul edecek şeyler bulmaya çalışıyorum :)) Tabii bunların hepsinin temel nedeni kendimi keşfetmek istiyor olmam. 😊🙏🏻

      Sil
  8. Çok güzel.Yarışmanın sonucunu mutlaka bize de haber ver. Tiyatro yazımı konusunda da başarılar dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Elbette paylaşırım :))
      😊

      Sil
  9. Allah hayırlı sonuçlar nasip etsin inşaallah kazanmanızı diliyporum..

    Keman merakınız devam eder inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah. Çok teşekkür ederim :)
      🙏🏻🌸

      Sil
  10. piyanoya ilk başladığımda ben de bu yaştan sonra uhh nasıl olacak gibi mızmızlanmıştım ama şimdi oturma odamda konser veriyorum (saksı çiçeklerime, kitaplara ve yastıklara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzeel :) Piyanoya bayılırım. ☺🌸

      Sil
  11. Kemana başlamak ne güzel heyecan :)

    YanıtlaSil
  12. Şermin yaşar ne popüler oldu her yerde görüyorum

    YanıtlaSil

Müteşekkir

Efendim öncelikle hepinize çokça selamlar.  Epey zamandır yoktum. Yokluğumda neler oldu neler bitti bilinmez. :) Zaten bu yazıyı da dayanama...