8 Ara 2020

Ağaç Ev Sohbetleri 68

 Herkese merhaba. 


Ağaç Ev Sohbetlerinin bu haftaki konusu "Bloggerla nasıl tanıştınız?" Bu haftaki konu Sevgili Andromeda'ya ait. Eski yeni fark etmez herkes yazsın denmiş bende böylelikle ilk ağaç evi sohbetimi gerçekleştirmiş olurum. Bu güzel konu için teşekkürler. 

İki yıldır şiir ve söz yazıyorum hikaye yazmada iyi değilimdir diye düşünüyordum ki öyle olmadığını bloğum sayesinde fark ettim (şiire göre hala hikaye yazmada iyi değilim ama). Daha öncesinde öğrenci olduğumdan bahsetmiştim. Yaklaşık bir ay önce bir edebiyat dersinde ünitenin içerisinde "blog" ve "blogger" kelimeleri geçti o sırada şiir ünitesi ile ilgileniyor bir yandan da öğretmenimi dinliyordum kendisi anlattığı konuya bloğu ve bloggerları örnek verince merak ettim. Daha öncesinden biliyordum ama bu kadar dikkatimi çekmemişti ben bu düşüncelerdeyken ders bitti ve bir on dakika mola verdim. Elime telefonumu aldım araştırmaya,bakmaya başladım. Karşıma bu site çıktı merakım hala devam ediyordu "Bir arkadaşa bakıp çıkacağım" edasıyla girdim ve bu siteyi oluşturdum. Sitemin URL'si için çok uğraştım ne yazsam diye en sonunda nasıl yapılır filan buldum. Girdim. Sonrası...Burada mutluyum bir sürü komşum olduu :)) Burası gerçekten harika. İnsan içini dökebiliyor,kendini keşfedebiliyor,yeni yeni komşuları oluyor burası çok sıcak bir ortam. Umarım bu hiç bozulmaz. Benim hikayem bu şekilde dersine girdiğim edebiyat öğretmenimin bahsetmesi,benim üzerine araştırmam ve kendime ait bir blog oluşturarak kurgu hikayeler yazmaya başlamam bu şekilde oldu. Aslında ben kendi hikayemi yazıyorum. Bir ay içerisinde bu sitenin bana kazandırdıklarını anlatamam ama hikayelerimle yazarak gösterebilirim. 


Benimki bu şekilde. Eski,yeni fark etmez isteyen herkes yazsın :) İlk ağaç ev sohbeti bence harikaydı bir sonraki başka bir konuda görüşmek üzere. Konu oldukça güzeldi Sevgili Andromeda'ya teşekkürlerimi iletiyorum. 

16 yorum:

  1. Bende yapcam şimdiiii:):)tatlış komşummm:)

    YanıtlaSil
  2. gelip okuycam yineee :) şimdi linkini koyayım yazımın yorumlarına :) bi de, feriha hanım dört yazımın yorumlarında kaplan diary bir şey dedi, bi okusan yaaa, üçüncü hafta 5 kelimeyi sen vercen yaaaa :) belki bu hafta kelime oyunu 2 yi yazarken gelecek haftanın kelimelerini de düşünürsün, dur sen önce bir oku da kaplan diary nin yorumunu :) görüşürüz yineee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel tabii bekliyorum deep :) Teşekkür ederim. Okudum yorumu. Ohoo ben düşünmeye sen bana ''3. haftanın kelimelerini sen yazar mısın?'' dediğinde başladım :)) Tabii ki olur,harika olur hem de.Kırmızı Ruh'un verdiği kelimeler ile öyküyü yazmaktayım.Yazdıktan sonra altına benim seçtiğim kelimeleri de koyarım elbette.

      Sil
    2. ooooo oooo ooooo hızlı öykücüüüü :)

      Sil
    3. Ahahah.Teşekkür ederim deep :))

      Sil
  3. Ağaç evine hoş geldin fakat ben bayadır ağaç evini boşladım. Bir ara bende dönüş yaparım . :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum. Teşekkür ederim :) Bekliyor olacağım. 🙏🏻😊

      Sil
  4. Edebiyat öğretmeninle blog serüvenine başlaman ne güzel:) Bu arada hoş geldin Ağaç Ev Sohbetlerine, her hafta bekleriz:)
    Kelime Oyunu 3 ün kelimeleriyle birlikte öykünü de merakla bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum. 🙏🏻 Teşekkür ederim. Katılmaya çalışacağım. En kısa zamanda öykümü yayınlayacağım. Kelimeler için bende sabırsızlanıyorum :))

      Sil
  5. ne güzel hikaye. dersten öğretmenden dolayı blog. şarkı sözü mü yazıyoduuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her düşündüğümde iyiki diyebileceğim,güzel bir hikaye evet. Yok deep şarkı sözü değil hani şairler yazar ya onun gibi yani ama o kadar iddialı değil benimkisi kendimce bir şeyler hikayem "Çare"nin başında başlangıçlar da yazıyor meselaa :))

      Sil
    2. Ben de şiire böyle başlamıştım :)

      Sil
  6. ağaç ev sohbetlerinde yazılarının devamını bekliyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Hoş geldiniz :) Öncelikle teşekkür ederim. Bu hafta benim için çok yoğun bir hafta olarak geçti yani bu haftaki ağaç ev sohbetini kaçırmış oldum fakat elbette devamı gelecek :)

      Sil

Müteşekkir

Efendim öncelikle hepinize çokça selamlar.  Epey zamandır yoktum. Yokluğumda neler oldu neler bitti bilinmez. :) Zaten bu yazıyı da dayanama...