26 Oca 2021

Ağaç Ev Sohbetleri 75

Herkese merhaba. Ağaç Ev Sohbetlerinin 75. haftasındayız.Bu haftanın konusu sevgili Sessiz Gemi'den geldi. Konu bu günlerde insanın içini umutla dolduran bir konu oldukça güzel bu yüzden kendisine teşekkür ederim. 


Bir gün denemeliyim dediğiniz, merak ettiğin ve belki bir gün ben de yaparım diye düşündüğünüz bir şey var mı? Belki bir spor, bir dans, bir çeşit gezi türü, bir yaşam stili, bir yemek, bir araç veya cihaz, belki bir oyun.. Yani aklınıza gelebilecek her şey olur. Sadece düşünün bakalım bir gün ben bunu yapmak isterim, yapmalıyım dediğiniz ve size ilginç gelen o şey nedir? 


* Bungee jumping yapmak. Çok çılgınca olduğunu düşünüyorum kii bende bunu yapabilecek deli cesareti var. 

*Off-road race kesinlikle denemek istediğim bir aktivite. Heyecan verici.

*Yazın Türkiyenin Akdenizdeki bütün adalarını gezmek isterdim.

*Flamenko dansını öğrenebilirsen aşırı huzurlu olurum İspanya kültürüne ait hemen hemen her şey hoşuma gidiyor. 

*Dünyanın en büyük aquaparkında bir gün boyunca eğlenmek isterdim.

*Bir yıl içerisinde gezebildiğim kadar ülke gezmeyi isterdim bunlardan bazıları: İtalya,Almanya,Fransa,İspanya,Norveç...

*Necip Fazıl Kısakürek,Cemal Süreya,Orhan Veli Kanık,Turgut Uyar, Fazıl Hüsnü Dağlarca, Edip Cansever ve daha nice yazarlarımıza ait onların şiirlerini benim derlediğim bir şiir kitabı olsun isterdim.

*Kendi yazdığım bir dram kitabım olsun isterdim. (Gerçekleşmesini umuyorum) 

*UNESCO tarafından korunan en önemli yerleri (yurt dışı veya yurt içi) gezmek isterdim. 

*Dörtnala at binmek isterdim. 

*Rüzgar sörfü yapmak isterdim. (Bunu yapabileceğimden de hiç emin değilim ama gülüp eğlenmeye ve denemeye değer.) 

...

Aklıma gelenler bunlardı. Sağlıcakla kalın :) 

18 yorum:

  1. aquapark ah bayıldım evet yaaaa :) şiir derlemesi ne güzel olur. bungee mi anneee amaniiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet deep kesinlikle çok güzel olur umarım bir gün olur :) Bungee tabii ya güzel olmaz mııı 🤸🏻‍♀️🤸🏻‍♀️😁

      Sil
  2. Çok eğlenceli. Bungee jumping e cesaret edemem sanırım. :)

    YanıtlaSil
  3. UNESCO tarafından korunan yerler acaba kaç tanedir? Merak ettim şimdi :) Hepsi de enerji dolu ve eğlenceli istekler hepsini tamamen gerçekleştirebilmek mümkün olsa keşke.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz öyle sorunca bende merak ettim baktım Türkiye de on bir taneymiş. On biri de gezilebilir sanki :) Keşke... 🙏🏻

      Sil
  4. Macerayı sevdiğiniz belli. Bütün dileklerinizi gerçekleştirebilecek uzun yıllar var önünüze, bol şanslar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mu belli ettim :):) Çook teşekkür ederim 🙏🏻😊

      Sil
  5. Şiir derlemesi bir ışık yaktı bende, kitap şimdilik olamasa da ki sanırım izin almalar falan epeyi zor iş -düşündüğün kitapta olacak şiirleri tıpkı hayal ettiğin kitabındaki sırasıyla ara ara, hatta kitaba koymayı düşündüğün adı başlık yaparak, hatta her şiire ve şaire özel, kendi duygularını yansıtan bir kaç satır yazarak bloğunda paylaşabilirsin:) Sonra hepsini yayımdan kaldırıp bir dosyada ileride kitap olmak üzere saklarsın. Hem bize kıyak olur; ileride çıkacak bir derlemeyi bedavaya getiririz!:) Şahsen o günü görecek kadar yaşarsam okumuş olsam da kesinlikle imzalı bir tane alırım, söz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mükemmel bir fikir. Evet kitap hem uzun hemde zor maalesef.
      İnşallah.Çoook isterim 🙏🏻🌸
      Gerçekten fikriniz muhteşemdi bunu kesinlikle yapacağım :) Bu konuda öncü olmuş oldunuz çok teşekkür ederim 🙏🏻😊

      (Tabii ki blog komşularıma bir kıyağım olmalı.)

      Sil
  6. At binmesi de ayrı güzel bak. Okudukça aklıma geliyor benimde böyle.
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim öyledir :):) Bende bu maddeyi sonradan eklemiştim zaten haklısınız okudukça aklına geliyor insanın :)

      Sil
  7. Dört nala at binmek :) ahh ahh :)) umarım tüm hayalleriniz gerçek olur.. :)

    YanıtlaSil
  8. ata binmeyi ben de çook isteriim :D
    aquapark da müthiş valla pandemi bitince yap bunuu :)
    ay bütün maddeler çok güzel valla hepsinden ben de isterdiim :D
    hepsi de yapılabilecek şeyler güzel bir planlama yap pandemi bitince sırasıyla kolaydan zora doğru giderek gerçekleştiiir sonra da anlat bizee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pandemi bitince ne maddeler eklenir bu listeye :):) Yeter ki bitsin artık.
      Süper bir fikir :):) Neden olmasın? Elbette olur bazı maddeleri belki pandemiden sonra bile yapamayabilirim flamenko gibi ama yine de gerçekleştirilebilir şeyler. Aslında ben bunu yazın gezip gördüğüm turistik yerler hakkında yapmayı planlıyordum ama elbette dileklerim için de olur. Sizde öncü olmuş oldunuz çok teşekkür ederim 🌸🙏🏻😊

      Sil
  9. Sanırım bu başlıkta ki okuduğum dördüncü yazı ve sizin yazınız, hayalleriniz de diğerleri gibi çok keyifli ve gerçekçi. Ellerinize sağlık:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Umarım hayal olarak kalmazlar :)

      Sil

Müteşekkir

Efendim öncelikle hepinize çokça selamlar.  Epey zamandır yoktum. Yokluğumda neler oldu neler bitti bilinmez. :) Zaten bu yazıyı da dayanama...