6 Oca 2021

Hava Güneşli / Kelime Oyunu 6

 KELEPÇE,ISLIK,BİSKÜVİ,SERÇE,MUCİZE


Herkese merhaba. Kelime Oyunu etkinliğimizin altıncı haftasındayız. Dördüncü ve beşincisini yoğun olduğum için yazamadım fakat bu haftayı yakalayabildim. Bu haftanın kelimeleri sevgili Momentos'a ait. 

https://sezerozsen.blogspot.com/2021/01/kelime-oyunu-6.html?m=1



Günlerden pazar hava tuhaf ve iç karartıcı bir biçimde kapkara bulutlarla kaplı,elime bir kitap alıyorum ve elimi sayfalarında gezdiriyorum. Nazikçe. Sonrasında diyorum kendime "hadi başla" evde okumadığım son kitapta bu.Yapacak herhangi bir şeyim de yok. Yine kendimi başka bir dünyaya götürüyorum. Okumaya başladım. 

"Kızım neredesiiin?" annem bana sesleniyor. Koridora çıkıp merdivenlerden aşağı iniyorum "Anne ne oldu?" bana doğru yaklaşıp "Ahh bir tanem benim neden odanda sessizce ağlıyorsun?" o an şaşırıp kalıyorum elim yavaşça yüzüme gidiyor ağlıyorum da benim mi haberim yok diye geçiyorum içimden "Anne ben ağlamıyorum yalnızca kitap okuyorum." annem ellerimi bırakıyor "Ağladığını saklaman hoş değil ben senin annenim benimle paylaşabilirsin. Ama üstüne gitmeyeceğim.Hadi gel bahçeye." annem bunları diyor ama dışarı da çok yağmur yağıyor. Ne yapacağımı bilmiyorum. Uyarmıyorum da. Madem öyle diyorum peki. Onun yaptığı gibi elime bir bisküvi tabağı alıyor ve dışarı çıkıyorum. O sırada gözüme bir şey takılıyor bir küçük serçe. Normalde dokunmak istesem veya nazikçe yakından bakmak istesem pır pır uçuverirler. Ama bu sefer uçarak başıma konuyor. İçimden geçiriyorum "Bak bak bak sen benim başıma talih kuşu diye mi kondun?" o sırada anlıyorum ki o bir lanet. Annem elinde kelepçeler ile bana doğru yaklaşıyor "Üzgünüm canım." sonrasında yüzünü seçemediğim iki adam onu götürüyor. "Ne? Annem o benim. Durun bir dakika ne yaptığınızı sanıyorsunuz?" ben tam adım atıyorum kuvvetli bir ıslık çalıyor. Hemde çok kuvvetli. Sonrasında bayılıyorum. Ağzımdan çıkan en son şeyi duyabiliyordum silik ama kuvvetli "bir mucize olsun"

"Canım iyi misin?" annem koluma dokunuyor. "Anne gitmemişsin. Ne oldu bana?" annem yerde duran kitabımı alıyor "Çok hayal aleminde gezdin kaybolmuş, hülyalara dalmışsın kızım." diyor. Getirdiği tepside bir tabak ve bir bardak süt var. "Kurabiye yaptım. Yeni fırından çıktı. Soğumasın ye." gözüm pencereye takılıyor hava güneşli.

Son

28 yorum:

  1. Kabusmuş neyse...
    Kurguyu beğendim açıkçası.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kasvetli hava böyle bir rüyaya daha doğrusu kabusa sebep olmuş sanırım. Beğenmenize sevindim :) Teşekkür ederim 😊🙏🏻

      Sil
  2. Bende yazdıktan sonra içimden geçirip kendi kendime "aynı benim rüyalarım gibi oldu" demiştim. Yalnız değilmişim :)

    YanıtlaSil
  3. Sadece biraz daha uzun olmasını isterdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh vaktim olsa kurguları uzatmakta üstüme yoktur bende uzun olmasını isterdim fakat bu aralar yoğunum etkinliğe katılabildiğime bile seviniyorum. Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Harika olmuş kaleminize sağlık. O rüyalar hep gerçek gibi yaşanır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Beğenmenize çok sevindim. En kötüsü de bu zaten ta ki uyanana kadar.

      Sil
  5. heyooo güzel yazmışsındır yineğğğğ :) sona okuycam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam.Çok teşekkür ederim 😊 Tamamdır deep bekliyor olacağım :):)

      Sil
  6. ay anne ben de görüyom ya böyle şeyler, hep filmlerden, kitaplardaaan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma deep bilincimi bazen o kadar ele geçiriyor ki izlediğim filmler,okuduğum kitaplar sonra böyle anlamsız kabuslara dönüşüyor. Yalnız olmadığımı bir kere daha anlamış oldum :):)

      Sil
  7. Ne güzel kurgulamış yorumlamışsınız :) emeğinize sağlık !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim kıymetli yorumunuz için böyle düşünmenize sevindim :)

      Sil
  8. Güzel olmuş bu öykü de :)) elinize sağlık, iyi ki katıldınız. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiki katıldım :) Çok teşekkür ederim. 🙏🏻😊

      Sil
  9. Kurguya bayıldımm çok güzel bağlamışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim :)) Beğenmenize sevindim.

      Sil
  10. Sonunun bir kabus veya rüyaya çıkacağı belliydi ama keşke çıkmasa dedim ben. Daha gerçek bir olay akışı olsun demiştim. Beklediğim gibi olmadı. Üzdünüz. 😂
    Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzdüğüm için kusura bakmayın 😁 Yorumunuz için gerçekten çok teşekkür ederim. Bir dahaki kelime oyunu etkinliği yazımda da daha gerçek bir olay akışı olur elbet 🙏🏻😊

      Sil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. çok güzelmiş kurguyu sevdim 🎈 bende çok karışık rüyalar görürüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmeniz beni mutlu etti. Ahh sormayın o rüyaları... :):)

      Sil
  13. bir an okuyunca rüya olduğunu anlamadım 😊çok güzel keyifli olmuş emeğine sağlık sevgiler 🤗😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 🙏🏻😊 Beğendiyseniz ne mutlu bana :) Sevgiler.

      Sil
  14. aa ben de böyle kabuslar görüp sonra gerçek sanıyorum hep uyandığımda kafam karışıyor :D çok iyiydi kalemine sağlıık :)

    YanıtlaSil

Müteşekkir

Efendim öncelikle hepinize çokça selamlar.  Epey zamandır yoktum. Yokluğumda neler oldu neler bitti bilinmez. :) Zaten bu yazıyı da dayanama...