2 Şub 2021

Ağaç Ev Sohbetleri 76

 Herkese merhaba. Ağaç Ev Sohbetlerinin 76. haftasındayız.Bu haftanın konusu sevgili Sessiz Gemi'den geldi. Kendisi bu sefer yakın geleceğe yönelik bir konu seçti ve seçtiği konu yine oldukça güzel. Bu günlerde "umut" en gerekli şey. Güzel şeyleri hayal etmekte şahsen benim içimi umutla dolduruyor. Bu yüzden kendisine teşekkür ediyorum. 

https://kavanozdakibeyin.blogspot.com/2021/02/agac-ev-sohbetleri-76.html


  • Pandemi bir gün bitecek ve bütün olanlardan sonra hayata dikkatli şekilde karışacağız. Belki sosyal mesafe kuralları artık hep geçerli olacak belki maske de uzak doğu ülkelerinde olduğu gibi kalabalık alanlarda yoldaşımız olmaya devam edecek tedbir için.. Peki evlerde hapsolduğumuz bu sürecin ardından nasıl bir tatil hayaliniz var? Nereye gitmek ve ne yapmak istiyorsunuz? Gerçekçi düşünerek ve size uygun şartlar altında gerçek planlarınızdan söz edin bakalım :)

Umut dolu demiştim. Dışarıya hasret kalmış bir ruh halim var gerçekçi olmakta zorlanabilirim :) 
İlk önce İstanbul'a gideceğim. İstanbul'un yeri bende bambaşkadır. Görmeyeli çok uzun oldu diyemem bir buçuk yıl oldu neredeyse. Ama gerçekten çok özledim bu yüzden ilk rotam,en değerli rotam İstanbul'um. Adalar,boğaz turu,Ortaköy... Ah canım İstanbul.

Sonrasında yine Ege turu yapmak istiyorum. Datça,Muğla ve gözümün nuru Bodrum. Özellikle Bodrum,Gümüşlük. 

Benim Gözümden
Bodrum,Gümüşlük 

3. rotam Karadeniz olacaktır. Rize,Kastamonu,Trabzon,Ordu. 
Karadeniz'i gezip yeşilin ortasında kaybolmak,yine sokaklarda insan kargaşasına karışıp çılgınca horon tepmek,salıncakta yeniden göğe uçmak,rüzgarı yüzümde hissetmek istiyorum. 

Göğe uçmaktan kastım budur :) 

4. rotam Güneydoğu Anadolu olacaktır. Urfa da bir sıra gecesi yapmadan,Antep yemeklerini yemeden ve Mardin'e gitmeden olmaz. 

Vee en sonunda kendimi Antalya'da bulmak istiyorum. Hep olduğu gibi.

Bu kadar. Hasret kaldım demiştim pek değerli okuyucum :) 
Çok gerçekçi olduğumu söyleyebilirim. Umarım pandemi bir an önce biter. Eskiye kavuşuruz. Gezmeyi çok seven biri olarak bu kadar ayrılık fazla diye düşünüyorum. 
Hadi isteyen herkes katılsın.
Sağlıcakla kalın :) 


32 yorum:

  1. O salıncağa binmek isterim de binebilir miyim orasını bilemiyorum işte. Gönül ister ayaklar tutulur.
    😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk başta bende çok korktum ama sonra bir deli cesareti geldi. İyi ki de bindim o gün. Kesinlikle tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Bakalım pandemi bitimine planları yaptık ama hayırlısı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle 😁 biz planları yaptık ama uygulamaya geçmek uzun sürecek gibi. Hayırlısı :)

      Sil
  3. Ne güzel istekler:) Umarım hepsini gerçekleştirirsiniz bir an önce. Gezin görün, yaşadıklarınızı burada paylaşın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İnşallah. Bunu yapmayı düşünüyorum yani yaşadığım deneyimleri,gezdiğim yerleri... Pandemi bir bitse hepsi olacak :)

      Sil
  4. Ahhh yağmurum ahhh bi bitsin şu pandemi de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ahh bir bitse en kısa zamanda bitse. Plan olarak kalmasa da uygulamaya geçsek 🧡🌸🙏🏻 İnşallah.

      Sil
  5. Ne güzel rotalar umarım hepsini sırayla gerçekleştirirsin o salıncağa da mavinin şu tonlarına da birer birer bayıldım valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım 🙏🏻🌸 Çok teşekkür ederim. Fotoğraflara baktıkça orada olasım geliyor doğrusu :):)

      Sil
  6. Salıncak çok güzel ,yükseklik korkum olmasaydı eğer:)

    Niyetleriniz gerçek olsun dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sormayın yükseklik korkusu bende yok ama çevremden biliyorum.
      Çok teşekkür ederim inşallah 🙏🏻😊🌸

      Sil
  7. Sizin üçüncü sıra benim birinci sırada :-)) Umarım hepimiz aynı olan temennisi gerçekleşir ve en kısa sürede hayallerimize kavuşuruz 🙏☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karadeniz birinci sırayı da sonuna kadar hak ediyor :) Umarım bir an önce gerçekleşir 🙏🏻😊

      Sil
  8. gümüşlük hayalini en çok sevdiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ege güzel.Bodrum çok güzel
      Gümüşlük bambaşka deep :)

      Sil
  9. İstanbul'da yaşıyoruz güya ama bende İstanbul'u görmeyeli oo epey zaman oldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da güzelmiş,haklısınız 😁 Hasret kaldık vallahi :)

      Sil
  10. Bodrum’a kadar gitmişken neden Didim’e uğramıyorsunuz ? Çok öneririm:)
    Elinize sağlık!
    Pandemi bitsin hayaller gerçeğe dönüşmeye başlasın 🙏🏼

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnızca üç günlüğüne gidebilmiştim Bodrum'u bile keyifle gezemedim. Öneriniz için çok teşekkür ederim duymuştum Didim'i. Öneriniz üzerine planıma eklendi bile 🌸
      İnşallah bir an önce biter 🙏🏻
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  11. İstanbul ah evet ben de çok özledim:)
    Gümüşlük harika olurdu ben bir de Kaş'a gitmek istiyorum.
    Tüm hayalleriniz gerçek olur dilerim ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaş çok güzeldir kesinlikle gitmelisiniz :)
      Çok teşekkür ederim.Umarım 🌸🙏🏻

      Sil
  12. Ben iş icâbı gezmeye devam edebiliyorum ancak ailecek olmadıktan sonra tadı çıkmıyor. Umarım her şey yakın zamanda daha güzel olacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İş gezileri güzeldir tabii ama dediğiniz gibi aile olmayınca tadı çıkmaz ki :) En azından siz gezip görmüş oluyorsunuz.
      Umarım enn kısa zamanda her şey düzelir 🙏🏻

      Sil
  13. Çook uzun bir gezi olacak o halde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle görünüyor :) Bu zorlu günlerin ardından böyle bir plan "Canıma minnet" dedirtiyor insana :):)

      Sil
  14. hayallerinin gerçekleşmesi dileğiyle...
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah 🙏🏻😊 Teşekkür ederim. Sevgiler,selamlar🌸

      Sil
  15. Merhaba :) Kastamonu'da yasıyorum. Sessiz sakin bir sehir. Merkez harici ilcelerimiz özellikle sahil muhtesemdir. Bekleriz efendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sizde hoş geldiniz 🌸
      Ah canım Kastamonu. Çok severim ben daha öncesinde gitmiştim çok güzel bir yerdir. Çok teşekkür ederim :):) İnşallah yine yeniden gelirim🙏🏻😊

      Sil

Müteşekkir

Efendim öncelikle hepinize çokça selamlar.  Epey zamandır yoktum. Yokluğumda neler oldu neler bitti bilinmez. :) Zaten bu yazıyı da dayanama...