14 Şub 2021

Kendi Dünyamdan Günlükler 1

 


Herkese merhaba. Nasılsınız pek değerli okuyucularım? Nasıl geçiyor günleriniz? Ben kendimi farklı şekilde oyalamaya çalışıyorum fakat bu aralar pek yoğundum. Biliyorsunuz üç hafta bir ara tatil oldu bende birinci dönem eksiklerimi kapatmaya çalıştım. Konu olarak eksiğim yoktu fakat soru anlamında vardı. Bol bol soru çözerek eksiklerimi kapatmaya çalıştım bu konuda başarılı olduğumu düşünüyorum özellikle zorlandığım bir ders vardı onu çok iyi bir şekilde toparladım (aman maşallah diyelim 🧿) 
Bu yüzden blogla pek fazla ilgilenemedim. Yarın uzaktan eğitim başlayacak ve ara tatil bitecek üç haftanın sonunda güzel bir dinlenmek istedim.

Bir kahve? 

Neyse nerede kalmıştım.
Kendime bir şeyler katmaya çalışıyorum. Gerek kültürel gerekse kendimi keşfetme amaçlı. (Blogum bunlardan biri 🌸😊) 
Bunlardan bazıları film izlemek bu aralar çoğunlukla komedi filmleri izliyorum. Dizi izlemeyi pek sevmiyorum sonraki sezonlarda hayal kırıklığına uğrayabiliyorum bu yüzden bence en iyisi film oluyor. Bu aralar "İğne Deliğinden Dünya" adlı bir kitap okuyorum kalemi oldukça güzel bir yazar tarafından yazılmış konusu da kitap gibi güzel ilerliyor. Tavsiye edebilirim :)  


Bunların dışında yarışmaları takip ediyorum mesela oldukça fotojenik bir kişiyimdir yazdan kalma çektiğim fotoğraflara da ayrıca güveniyorum bu yüzden özel bir sitenin yarışmalarına katılıyorum bunlar genellikle tur tur düzenleniyor benim fotoğraflarım profesyonel değil. Yarışmada  olağanüstü fotoğraflar var. Benimki sadece güvendiğim fotoğraflara şans vermek oluyor. Onca profesyonel kişi arasından ancak üçüncü tura kadar yükselebiliyorum. Pandemide eski fotoğraflara bakmaktan gerçekten güzel fotoğraflar çektiğimi keşfettim sonrasında yarışmalara katıldım dediğim gibi profesyonel değilim.
Sonrasında yaşadığım şehrin belediyesinin şiir veya hikaye yarışmaları oluyor. Edebi alanda kendimi geliştirmek adına ve kendimi görebilmek adına bu yarışmalara katılmaya çalışıyorum. 2020 yılının Ekim ayında şiir yarışmasına katılmıştım mesela yarışmanın sonucu 18 Şubat 2021 tarihinde açıklanıyor. Çok az kaldı ve ben çok heyecanlıyım. Şiirime güveniyorum umarım kazanabilirim. Aslında önemli olan kazanmak değil mansiyona layık görülse bile çok sevineceğim çünkü benim için önemli olan kendime bir yol çizebilmem ve ilerleyebilmem. Önemli olan benim bu sayede kendime güven kazanmam. 
Bu aralar dergi okumaya başladım edebiyat dergileri okuyorum bu ay "Masa" ve "Ot" dergisinden aldım ikiside güzeldi bence tavsiye ederim. Yazılar elbette çok güzel,seviyorum okumayı fakat yine de en çok hoşuma giden içinden çıkan ayraçlar,posterler ve bardak altlıkları :):) 

"Ot" dergisinin normalde şubat ayı sayısı bu değil fakat ben tam bir Orhan Veli hayranı olduğum için eskilerden bir sayısını aldım.

Masa dergisi şubat ayı sayısı: The Queen's Gambit 

Benim günlerim böyle geçiyor peki ya senin pek değerli okuyucum? 
Birde eğer dergi önerileriniz olursa çok mutlu olurum. 😊🙏🏻
Sağlıcakla kalın  :) 

36 yorum:

  1. Dersleri toparlaman güzeel çalışmalarında kolaylıklar dilerim fotoğraf yarışmaları ilginç görünüyor hangi site bu acaba merak ettim :) şiir konusu da çok heyecanlı kalemin kuvvetli inşallah kazanırsın veya dereceye girersin :)
    benim günlerim de hep evde geçiyor. blog dizi kitap ve ders çalışarak geçiriyorum günleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle çok teşekkür ederim umarım :)
      "Photocup" adlı bir siteden fotoğraf yarışmaları temalı olarak düzenleniyor mesela bu hafta kar temalı bir yarışma düzenlendi bu temaya uygun fotoğraflar fotoğrafçılar tarafından paylaşıldı tavsiye edebilirim siteyi.
      Bu güzel dileğiniz için çok ama çok teşekkür ederim çok mutlu oldum inşallah 🌸🙏🏻
      Hepimiz bu günlerde bir şekilde kendimizi meşgul etmeye çalışıyoruz aslında. 😊

      Sil
  2. Şiir yarışmasında bende sana güveniyorum tatlım.guzel fotograf cekdigine ve fotojenik olduğuna bizzat şahidim😍.bizde evde isde bildiğim gibi😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Destek gibi destek 🥰 çok teşekkür ederim 🌸😘

      Sil
  3. Aslında yenice öğrendiğim birçok dergi var. Birçok sayısını aldığım izdiham dergisinden daha gerçekçi olduğunh dahi söyleyebilirim ama şu an, yalnızca izdiham geliyor aklıma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç duymamıştım çok teşekkürler öneriniz için. Mutlaka bakacağım :)

      Sil
  4. Girişte ikram ettiğin bol köpüklü kahveni aldım. Yazını keyifle okudum. Derslerinde, katıldığın yarışmalarda başarılar dilerim. Dergi okumanın farklı bir tadı var. Günlerin hep keyifle, sağlıkla, mutlu haberlerle geçsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun 😊
      Çok teşekkür ederim :)
      Kesinlikle katılıyorum farklı yazarlarla hoş sohbetler yapıyormuş gibi oluyor.
      Amin,inşallah.Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim,hepimizin. 🌸🙏🏻

      Sil
  5. Yarışmalara katılmak çok güzel fikirmis. Umarım blogda kazandığını müjdeleyen yazılar da okuruz. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ah çook isterim inşallah 🌸🙏🏻

      Sil
  6. Yarışmalara katılman ne güzel bir şey... İleride gerçekten bunların meyvesini toplarsın sonucu ne olursa olsun bu yarışmaların... İçindeki bu güveni hiç kaybetme... Okurken yazını gülümsedim ne güzell aaa ne güzel yapmış dedim hep. Umarım diğer dersi de halledersin...
    Günler nasıl geçiyor diye sormuşsun; benim hep aynı evdeyim, iş arıyorum ve blogumda vakit geçiriyorum...Bu sıralar bana çok iyi geliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin bu güzel yorumunuz da beni gülümsetti :) Çok teşekkür ederim. İnşallah 🙏🏻
      Dilerim aradığınız iş hiç ummadığınız bir anda ayağınıza gelir ve sizi çok mutlu eder 😊 Blog "gerçekten" etkileşimde kalabildiğimiz çok güzel bir ortam bana da çok iyi geliyor :)

      Sil
  7. Hadi inşallah şiiriniz başarılı olur hocam :)) Ben genellikle Ot dergisini tercih etmiyorum çünkü poşetlemiyorlar, bu da kötü bir görüntü oluyor. Hani sanki bütün ot dergisi çalışanlarının farklı işleri varmış da, ot dergisini öylesine çıkartıyorlarmış gibi... :D O yüzden genelde masa, kafkaokur falan alıyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah. Çok teşekkür ederim 🙏🏻 Aaa hiç dikkat etmedim aslında ama siz deyince düşündüm de bu sayıda bana poşetsiz gelmişti haklısınız :):) Kafkaokur aklımda olan bir dergi ona da mutlaka bakacağım güzel bir dergi olduğundan söz ediliyor.

      Sil
  8. Bende bir ara photoshop ile ilgilenirken katılırdım bu alandaki yarışmalara.
    Bir derecem olmadı ama
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde olmayacak gibi duruyor gerçekten profesyoneller :):) Hayırlısı bakalım 🌸

      Sil
  9. Pandemiden dolayı evlerdeyiz oğlanın dersleirnden onu takip etmekten kendime pek vakit bulamıyorum ama artık bir şeyler değişmeli kendime daha çok zaman ayırmaya karar verdim. Bloguma bile doğru düzgün vakit ayıramıyorum :( Neyse geçecek inşaallah bu günler diyelim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede değişmeli :) Kolaylıklar dilerim.
      İnşallah bir an önce geçer 🙏🏻

      Sil
  10. Shutterstock alamy gibi sitelerde var fotoğraflarınızı satışa çıkarabileceğiniz.Edebiyatla ilgilenmeniz de çok hoş.yapmak istediğim başlayıp yarıda bıraktığım fiiller ikisi de. İstikrarlı olup başarılar elde etmenizi diliyorum ✨

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha öncesinde duymamıştım. Öneriniz için teşekkür ederim. Güzel dileğiniz için de çok teşekkür ederim. Umarım sizde bir an önce yarıda bıraktığınız fiilleri tamamlarsınız 🙏🏻🌸

      Sil
  11. Anladığım kadarıyla zamanını çok güzel yönetiyorsun🧿. Güzel meşguliyetlerin var👏. İnşallah şiirin dereceye girer. Bizi de haberdar edersin. İlgini çeker mi bilmem ama Herkese Bilim Teknoloji dergisini ben severek okuyorum. Kafasına Göre, Bavul dergilerini de önerebilirim. Başarılar sevgiler selamlar 😊🤚🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle de denebilir 😊 Umarım. Çok teşekkür ederim. Etmez miyim ederim tabii :)
      Önerileriniz için çook teşekkür ederim mutlaka bakacağım. 🌸 Sevgiler,selamlar çokça 🙏🏻

      Sil
  12. Yeni eğitim - öğretim hayatınızda başarılar dilerim, fotoğrafçılık hep ilgimi çekmiştir ama elim çok titrediği için üzerine düşmedim. Bende flickr, pexels den felan fotoğrafçıları takip ediyorum, napalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim :)
      Bu el titremesi bende de oluyor ara sıra aslında. Bende kamerayı bir yere sabitleyip çekmeye çalışıyorum. Bu isimleri de duymamıştım :):) bir bakacağım merak ettim.

      Sil
  13. Foto çekmek güzeldir..Umarım o yarışmalarda derecelerin olur biz de gururlanırız:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Kahve Zamanı 😊 İnşallah :)

      Sil
  14. Ne güzell mutlu oldum okuyunca. :) 3 hafta tatil de bitti. Umarım güzel bir dönem olur sağlıklı,bol etkinlikli ve çalışmalı. :) Korona da inşallah biter de fotoğrafçılıkla daha çok ilgilenirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana :)
      Umarım 🙏🏻🌸
      İnşallah bir an önce biter :)

      Sil
  15. Merhabalar.
    Bir taraftan öğrencilik hayatınız, diğer taraftan hobilerinizle uğraşmak, sizi oldukça meşgul ediyordur. Günlerin nasıl geçtiğini anlayamazsınız bile. Okuduğunuz dergi ve kitap tanıtımlarınız için de emeğinize sağlıklar dilerim.

    Bu arada fotoğraf çekme hobiniz de yabana atılır bir uğraş değil. Belki çektiğiniz fotoğrafları siz profesyonel olarak bulmuyor olabilirsiniz ancak, siz öyle bir fotoğraf çekersiniz ki, farkında olmadan profesyonel bir kare yakalayabilirsiniz. Ben de işte bloglarımda kullanmak için fotoğraf çekmeye başlamıştım, benim de öyle ne profesyonel makinem var, ne de öyle profesyonel fotoğrafçılıktan anlarım.

    Size hem öğrencilik hayatınızda hem de hobilerinizle ilgili uğraşlarınızda ve özellikle yarışmalara katıldığınız alanlarda başarılar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Hoş geldiniz :)
      Evet hem çok yorucu oluyor hemde çok vakit ayıramıyorum hobilerime. Teşekkür ederim.

      Hiç böyle düşünmemiştim. Haklısınız doğrusu :) Belki de profesyonel bir kare yakalamışımdır bile. Kim bilir :)
      Yorumunuz ve güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.
      Selam ve saygılarımla 😊

      Sil
  16. çok hoşmuş günlerin, tatil, dergiler, kitaplar, film, yarışmalar :) o zaman bir profesyonel fotoğrafçı ile foti çektirt yaaa :) dergilerden hımmm, andante, sade, 221b, üçünü de pek severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş tabii ama daha çok yorucu deep :):)
      Çok isterim bir gün olabilir tabii. Olursa burada paylaşırım.
      Sade'yi sanki daha önce duymuştum gibi...
      Diğerleri pek tanıdık gelmedi. Bakacağım,çok teşekkür ederim deep :) 🌸

      Sil
  17. Yarışma konusunda beni de tetikledin bak.Benimde yazın çektiğim güzel fotoğraflarım vardı. Bende bir kontrol edeyim bakayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzeel vesile olmuş oldum :):)
      Belki sizde bu yarışmalara katılırsınız benim bulunduğum platform "Photocup" adlı bir site. Tavsiye edebilirim. 🌸

      Sil
    2. Aaa teşekkür ederim. Hemen bakıyorum. :)

      Sil

Müteşekkir

Efendim öncelikle hepinize çokça selamlar.  Epey zamandır yoktum. Yokluğumda neler oldu neler bitti bilinmez. :) Zaten bu yazıyı da dayanama...